Náš tým pracuje formou zakázkového vývoje na projektech pro státní správu, a to Celní správu jak v České republice, tak i v Evropě (Srbsko, Černá hora). Vytváříme aplikace a systémy na zakázku, v Čechách jsme hlavní dodavatel celního systému, který má za úkol dohled nad výměnou zboží mezi ČR, EU a okolím. Systémy vyvíjíme dlouhodobě, již v době vstupu do EU jsme podporovali Celní správu v úsilí zvládnout tento nelehký úkol.

Pro tyto projekty hledáme nového kolegu/kolegyni, který posílí náš tým.

Co budete mít na starost?

  • Řešení hlášených požadavků zákazníků – SLA úroveň 2
  • Monitoring provozu vyvíjených aplikací pomocí specializovaných nástrojů a textových logů
  • Testování aplikací před předáním zákazníkovi
  • Podporu při analýze a řešení provozních problémů v systémech u zákazníka
  • Komunikaci s ostatními členy týmu a se zákazníkem, tvorbu dokumentace apod.
  • Používání vývojového nástroje interního frameworku jako základní analytické dokumentace vyvíjených a provozovaných aplikací

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Zkušenost na podobné pozici preferována
  • Orientaci na vývojovém, testovacím i provozním prostředí
  • Běžné používání aplikací v rámci OS Windows
  • Porozumění některému ze skriptovacích jazyků (JS, Python, …)
  • Základy práce se SQL (dotazování)
  • Očekáváme zodpovědný přístup, samostatnost a flexibilitu, dobré komunikační schopnosti a důslednost při dotahování práce

Výhodou je:

  • Programátorské zkušenosti
  • Znalost angličtiny – minimálně za účelem čtení v dokumentaci a helpdesk systémech

Nabízíme Vám:

  • Možnost práce i na částečný úvazek
  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Pružnou pracovní dobu, možnost home office (2dny/týden)
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. V ČR zaměstnává 700 zaměstnanců. Svými řešeními pokrývá velké spektrum subjektů od živnostníků přes korporace až po státní správu. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví.

Více na www.solitea.cz

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, Programátor, Správce aplikačního SW, Pracovník help desku, Support IS, Tester
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.