Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. Svými řešeními pokrývá velké spektrum subjektů od živnostníků přes korporace až po státní správu. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví.

Prostřednictvím vyspělých podnikových systémů Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu řízení firem. Personalistiku a komplexní outsourcing mezd zprostředkujeme pomocí systému Vema. Vyvíjíme Money S3, jeden z nejrozšířenějších účetních programů v ČR i SR, i nejoblíbenější cloudovou fakturační službu iDoklad. V našem portfoliu jsou také pokladní systémy, jako je Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a další POS systémy. Věnujeme se datové analytice, BI a přípravě systémů na klíč.

Více na www.solitea.cz

Junior konzultant technické podpory ERP Money

Baví Vás mluvit s lidmi, ale ne „o ničem“? Chcete ukázat klientovi, že i na hotlince sedí odborník se znalostí produktu, s empatií a snahou pomoci? Taková je naše technická podpora – radíme našim klientům (účetním z firem, ředitelům, jednatelům…), když se jim něco nedaří v ERP Money S4 a S5 nebo se jen chtějí na něco zeptat. Bude se Vám hodit, když budete rozumět účetnictví – aspoň školní znalost, aby Vás nepřekvapilo třeba slovo „předkontace“.

Máme tým šikovných lidí, kteří si vzájemně radí a podporují se. A těší se na dalšího takového do party!

Na začátku Vás čeká důkladné zaškolení, ve kterém Vás povede vedoucí týmu.

Když berete práci zodpovědně, můžete pracovat odkudkoliv z ČR z domova, ale i z kanceláře v Praze nebo v Brně, podle Vaší potřeby.

Co budete mít na starost?

  • Poskytovat konzultace našim klientům na telefonické lince a přes prostředí zákaznického portálu
  • Řešit jednoduché i složitější dotazy a požadavky klientů a spolupracovat s týmem servisní podpory při komplexních problémech.
  • Provádět standardní servisní úkony pro stávající zákazníky – např. aktualizace Money S4/S5, vytváření tiskových sestav a další
  • Vést předepsanou evidenci dotazů a servisních zásahů v interním systému.
  • Podílet se na vytváření a zdokonalování znalostní databáze, jak pro interní použití, tak pro naše zákazníky – např. pomocí vytváření video návodů, FAQs, Tips&Tricks

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Nadšení pro komunikaci s klientem z Vás sálá – v telefonu musí být slyšet Váš úsměv a Vaše emaily je radost číst
  • Aspoň středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomku nebo obchodku
  • Účetnictví pro Vás není důvod ke kopřivce, máte aspoň školní znalost
  • Už jste slyšeli o podnikových informačních systémech..
  • Vaše předchozí praxe na technické podpoře nebo v call centru nás nenechá chladnými
  • Lidé jsou různí, ale pro Vás platí, že každého umíte vyslechnout. S každým se domluvíte.
  • IT systémy Vás nelekají – máte všeobecný přehled o IT, OS a třeba i databázích
  • Výhodou je přehled o ERP systémech
  • A plusem je také znalost MS SQL (SQL pohledy, maintanence plány, …)

Nabízíme Vám:

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Podporu Vašeho kariérního i osobního růstu ve formě různých kurzů a školení
  • Pružnou pracovní dobu, home office

Podívejte se také na Balíček zaměstnaneckých benefitů: www.solitea.cz/cs/kariera/benefity

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Solitea, a.s., Tomáš Chúpek
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.