Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. Svými řešeními pokrývá velké spektrum subjektů od živnostníků přes korporace až po státní správu. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví.

Prostřednictvím vyspělých podnikových systémů Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu řízení firem. Personalistiku a komplexní outsourcing mezd zprostředkujeme pomocí systému Vema. Vyvíjíme Money S3, jeden z nejrozšířenějších účetních programů v ČR i SR, i nejoblíbenější cloudovou fakturační službu iDoklad. V našem portfoliu jsou také pokladní systémy, jako je Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a další POS systémy. Věnujeme se datové analytice, BI a přípravě systémů na klíč.

Více na www.solitea.cz

Manažer účetnictví

V rámci skupiny Solitea zodpovídáme za finanční agendu v rámci České a Slovenské republiky a konsolidaci celé skupiny včetně zahraničních dceřiných společností. Do našeho týmu hledáme zkušeného odborníka, který nám pomůže především s nastavením a správou účetnictví, zejména v Česku, s přesahem na Slovensko. Máme velmi dobrý tým, a to jak na úrovni manažerů (controlling, plánování, reporting, projektový a procesní management), tak účetních, který podporují daňoví poradci a konzultanti (big4). 

Co budete mít na starost?

  • Koordinaci účetních prací a zodpovědnost za měsíční a roční závěrky (přímá zodpovědnost za Česko a aktivní spolupráce pro Slovensko, kde budete spolupracovat se zkušeným manažerem)
  • Aktivní součinnost při auditu (Česko a Slovensko), konsolidaci celé skupiny ve spolupráci s externími konzultanty (big4)
  • Nastavení účetnictví a daní (DPH, DPPO, ostatní nepřímé daně) v rámci ČR a SR ve spolupráci s našim týmem a daňovými poradci
  • Odpovědnost za tvorbu, prosazovaní a dodržování metodik v oblasti účetnictví a daní
  • Spolupráci na integraci účetnictví do jednotného IS SW Byznys a jeho další rozvoj v rámci našeho projektového týmu
  • Spolupráci na dalších projektech – zejm. nové akvizice, související sladění účetních politik a případné následné fúze těchto společností
  • Vedení a koordinaci svěřeného týmu

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Praxe 5+ let v auditu nebo ve vedení účetnictví střední/velké společnosti
  • Zkušenost s konsolidací účetních výkazů, implementací ERP nebo jste se podíleli na fúzi
  • Jste samostatný/á, spolehlivý/á a pečlivý/á
  • Máte tah na branku a aktivní přístup k identifikaci a řešení problémů
  • Rád/a se učíte nové věci
  • Angličtinu - komunikační znalost výhodou

Nabízíme Vám:

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Podporu Vašeho kariérního i osobního růstu ve formě různých kurzů a školení
  • Pružnou pracovní dobu, home office


Podívejte se také na Balíček zaměstnaneckých benefitů: www.solitea.cz/cs/kariera/benefity

Pracovní místo Vás čeká v moderně vybavených kancelářích na Okružní 5 v Brně na Lesné, kde se budete potkávat jak s CFO, tak s částí centralizovaného týmu financí.

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Okružní 732/5, Brno – Lesná
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční ředitel/manažer, Hlavní účetní, Účetní metodik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Solitea, a.s., Tomáš Chúpek
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.