Pro náš obchodní tým hledáme kolegu/yni na pozici back office managera. Ve své pozici bude zodpovědný/á za:

  • správu a rozvoj CRM databáze (školení, podpora koncových uživatelů, spolupráce s globálním týmem na vylepšování dat, správa CRM za obchodní oddělení apod.)
  • koncipování, tvorbu a design obchodních nabídek
  • reporting
  • monitoring konkurence
  • administrativní podporu obchodního oddělení
  • komunikaci v rámci obchodního týmu, marketingu, provozů
  • ad-hoc úkoly

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti s tvorbou obchodních nabídek, rozpočtů - výhodou
  • zkušenosti s CRM systémem vítány
  • aktivní znalost Aj - slovem i písmem, perfektní psaná znalost ČJ
  • znalost MS Office, Word, Excel, Power Point - nadstandardně
  • kreativní myšlení, cit pro design
  • výborné komunikační schopnosti
  • samostatnost, spolehlivost, zopovědný přístup, pečlivost
  • týmový duch

Nabízíme:

  • možnost uplatnit své schopnosti v nově vytvořené pozici v obchodním oddělení
  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost profesního růstu
  • nástup dohodou

Informace o pozici

Společnost
Sodexo s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel