Zkušenosti a vize Skanska Central Europe nám pomáhají utvářet prostředí pro život, práci a setkávání. Více než 135 let jsme jednou z největších stavebních a developerských společností na světě. Působíme na vybraných trzích v Evropě, severských zemích a Spojených státech. Společně s našimi zákazníky a díky odborným znalostem více než 32 000 zaměstnanců, přinášíme inovativní a udržitelná řešení, která umožňují vytvářet zdravé prostředí pro život.

Společně utváříme způsob, jakým svět žije, pohybuje se a propojuje směrem k udržitelnější budoucnosti. Od energeticky úsporných řešení staveb přes recyklaci materiálů až třeba po důraz na každodenní bezpečnost. Vše, co děláme, má dopad - od těch nejvelkolepějších až po zdánlivě obyčejné. A podobně přistupujeme k zaměstnancům – nabízíme jim zázemí velké a stabilní společnosti, ale i možnost osobního a profesního rozvoje, flexibilitu a otevřenou kulturu moderní společnosti se skandinávskými kořeny.

IT specialista podpory aplikací

V současné době hledáme nadšeného kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže zajišťovat podporu našim uživatelům. Jsme stavební společnost, zkušenost s produkty v této oblasti jsou tedy velkou výhodou.
Pracoviště: Praha, Karlín

Vaší odpovědností bude:

  • Poskytovat 2nd level podporu pro námi vyvinuté i „krabicové“ aplikace, včetně diagnostiky a řešení problémů souvisejících s jejich používáním.
  • Komunikovat s uživateli prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo tiketového systému (ServiceNow) a poskytovat jim profesionální a vstřícnou podporu.
  • Provádět analýzu chyb a hledat efektivní řešení, která minimalizují uživatelům přerušení v práci.
  • Spolupracovat s týmem 1st level supportu a předávat jim znalosti a informace o složitějších problémech.
  • Vytvářet a aktualizovat dokumentaci a znalostní bázi pro uživatele.
  • Spolupracovat s týmem business analytiků na tvorbě zadání pro programové úpravy.

Hledáme právě vás, pokud:

  • Máte vůli věci měnit a zlepšovat
  • Jste komunikativní, se schopností si za každou cenu udržet zdravý selský rozum, umíte se ptát a aktivně naslouchat
  • Minimálně 2 až 3 roky zkušeností s poskytováním IT podpory v oblasti aplikací.
  • Zkušenosti s diagnostikou a řešením problémů v rámci 2nd level supportu.
  • Schopnost vysvětlit technické informace jednoduchým způsobem.
  • Analytické a řešitelské schopnosti, schopnost rychlého učení se novým technologiím.
  • Administrační znalost Windows OS
  • Základní orientace v MS SQL a Sharepoint
  • Angličtinu ovládáte na velmi dobré úrovni

Co můžete získat:

  • Zajímavou práci v mezinárodní společnosti
  • 25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc
  • Denní příspěvek na stravné ve výši 80 Kč za odpracovanou směnu
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění až 1.100,-Kč
  • Pružná pracovní doba, možnost využití home office
  • Flexi passy v hodnotě 1.500,-Kč
  • Vzdělávání, rozvoj a talentové programy pro zaměstnance
  • Zaměstnanecký akciový program Seop
  • Slevy na firemní produkty, Multisport karta za 420,-Kč, zlevněné volání a další zvýhodněné nabídky partnerů

Informace o pozici

Společnost
Skanska
Adresa
Křižíkova 682/34a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, IT konzultant, Správce aplikačního SW, Specialista ERP, Business analytik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel