Co děláme a koho hledáme

Vyvíjíme ERP systém Vario – praktického pomocníka, jenž denně pomáhá více než 2 000 firmám zvládat každodenní procesy. Naším mottem je „Všechno jde!“ a v jeho duchu se nezalekneme žádného požadavku.

A chceme dát příležitost zazářit právě Tobě!

Čeká na Tebe volná židle v týmu konzultantů – profesionálů, kteří se starají o nové i stávající klienty Varia. V jejich řadách Tě čeká zajímavá a rozmanitá práce.

6 důvodů, proč bys měl/a pracovat zrovna u nás

  • Práce, která reálně pomáhá: Tvoje úsilí a zkušenosti pomůžou zaměstnancům tisíců firem napříč Českem šetřit čas i práci.
  • Cesta ke kariéře v IT: s podporou jedné z největších IT firem ve střední Evropě se z tebe stane expert na podnikové systémy.
  • Výborné ohodnocení: Tvoje zkušenosti a znalosti oceníme nejen odpovídající finanční odměnou, ale také balíkem benefitů.
  • Flexibilita a work-life balance: práci ve Variu snadno skloubíš se svým osobním životem díky flexibilní pracovní době.
  • Vydatný zdroj inspirace: navštívíš desítky zákazníků, seznámíš se s jejich know-how a dostaneš možnost jednat se zástupci známých společností.
  • Skvělý kolektiv: v moderních kancelářích v pražském Karlíně se na Tebe těší pohodový tým 30 lidí, kde si zakládáme na neformální atmosféře a navzájem se podporujeme.

Co budeš mít na starosti?

  • konzultaci se zákazníky: většinu času strávíš jednáním s klienty, od kterých získáš jejich požadavky, nabídneš jim co možná nejlepší řešení, a to následně přetavíš do reality,
  • účast na implementacích: Tvé umění sehraje důležitou roli i při samotném zavádění systému Vario u nových klientů.
  • školení uživatelů Varia: po zdárné implementaci nové uživatele proškolíš a ukážeš jim cestu, jak potenciál Varia využít na maximum.

Jaké znalosti a schopnosti využiješ?

  • analytické myšlení: přesně víš, po čem se dívat, rychle se orientuješ v neznámém prostředí a vyznáš se ve firemních procesech,
  • znalost IT technologií: orientuješ se v prostředí databází a máš základy tvorby dotazů v prostředí MS SQL,
  • komunikativnost: zvládáš jednat jak s řadovými zaměstnanci, tak třeba i s CEO úspěšných firem,
  • vzdělání v oboru: šikovné absolventy/ky ekonomických nebo technických oborů bereme všemi deseti!
  • kreativitu a schopnost improvizovat: nebojíš se myslet mimo zaběhané rámce a umíš přijít s alternativními návrhy.

Čím na sebe upozorníš?

  • už jsi někdy dělal/a na implementaci ERP systému a nebojíš se to dokázat,
  • máš pokročilé znalosti SQL.


Náš příběh 
Vario je moderní podnikový informační systém pro malé a střední podniky, které s jeho pomocí zvládnou veškerou svou agendu sjednotit do jediného elektronického řešení, od skladů přes účetnictví až po řízení výroby nebo personalistiku. Důvěru v nás vložilo již přes 2000 firem napříč Českem, pro které jsme se stali spolehlivým partnerem na dlouhé roky.
Zároveň jsme součástí skupiny Seyfor – jedné z největších IT firem ve střední Evropě, která se vypracovala na pestrou mozaiku složenou z desítek firem v Česku, Slovensku i dalších zemích. Kromě podnikových, mzdových a personálních řešení se Seyfor zabývá i datovou analytikou, IT infrastrukturou, pokladními systémy, zakázkovým SW vývojem a dalšími odvětvími.

Informace o pozici

Společnost
Seyfor, a. s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník help desku, Konzultant, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Seyfor, a.s., Jitka Burdová