Schneider Electric is an energy management and automation company with operations in more than 100 countries globally. Through its range of integrated solutions, the company makes energy safer and more reliable, efficient and productive for residential buildings, data centers and networks, industry and energy and infrastructure markets. Its product categories include automation and control, building automation and security, customized sensors, power, renewable energies, critical power and cooling, services and projects, and installation systems and control. The company serves various market such as utilities and infrastructure, industries and machines
manufacturers, non-residential building, data centers and networks, and residential.
Schneider Electric operates through three reportable business unites, namely, Energy Management, Industry Automation and Services.
The Energy Management product portfolio includes low and medium voltage distribution, critical power systems and life-space wiring
devices and associated interface devices. It focuses on customers in Commercial, Infrastructure and Buildings segment, Utilities and
Data Centers. The Industry Automation offers process and machine automation platforms and control and sensing devices. It focuses
on customers in the WWW, MMM, CPG and Machinery segments. It is headquartered in Rueil-Malmaison, France. Currently the company
employees more than 140’000 people in more than 100 countries. The revenue amounts to EUR 25 billion in sales for year 2020.

Administrativní podpora nákupu

Společnost Schneider Electric CZ, s.r.o. hledá kolegyni/kolegu na pozici Administrativní podpory nákupu

Co vás čeká? Budete:

  • provádět analýzu trhu nevýrobního nákupu a vyhledávání dodavatelů
  • zpracovávat reporty nákladů po kategoriích (výrobní technologie, marketing, HR aj.) a jejich optimalizace
  • příprava výběrových řízení a případné samostatné vedení menších výběrových řízení
  • spravování databáze dodavatelských smluv
  • účast při jednáních s dodavateli, sjednávání podmínek

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• pokud máte praxi v oblasti nákupu, je to pro Vás výhodou
• máte SŠ nebo VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• jste flexibilní, zodpovědná/ý, pečlivá/ý a samostatná/ý
• máte platný ŘP skupiny B (čekají Vás občasné služební cesty do našich společností Schneider Electric v ČR a na Slovensko)
• mluvíte anglicky (ideálně úroveň B2) - budete komunikovat s kolegy na obdobných pozicích v zahraničí
• rozumíte si s MS Office, zejména s Excelem

Proč nám poslat životopis?

  • získáte cenné zkušenosti ze stabilní nadnárodní společnosti
  • příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu za každý den
  • možnost účasti na zajímavých školeních
  • nástup dle dohody

Informace o pozici

Společnost
Schneider Electric CZ, s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Nákup, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Schneider Electric CZ, s.r.o., Milan Krankus