Kdo je naším klientem? Inovativní banka s globálním působením, v poslední době směřující svoji pozornost a investiční kapitál do Customer & Business Intelligence. Banka, která má historicky silnou pozici v segmentu SME a corporate bankovnictví, nicméně v posledních letech přivádí na trh i produkty zaměřené na retailové klienty. Banka s neformální atmosférou, expaty mezi kolegy, prostředím otevřeným ke změnám a analytickým týmem, který je připravený „vyzvat k souboji“ ostatní banky silné v retailovém bankovnictví.

Jaká je naše vize pro nového kolegu/kolegyni? Přejeme si dát prostor analyticky orientovanému člověku, který dovede zmapovat stávající procesy, zamyslet se nad preferencemi a očekáváními stran, které do nich vstupují a navrhnout změny vedoucí k úspoře času, snížení nákladů, zjednodušení kroků, interní efektivitě a zákaznické spokojenosti. Hledáme kolegu/kolegyni s předchozí zkušeností s bankovními procesy, ideálně v oblasti spotřebitelských úvěrů, hypotečního financování, pojištění atp.

Jak si můžete pozici představit ve zkratce?
#End2End proces #modelovací nástroj ARIS #implementace změn #English

Co by Vás čekalo, pokud se rozhodnete s klientem spojit síly?

  • Analýza interních postupů a mapování stávajících procesů v oblasti retail bankovnictví
  • Design nových procesních řešení za použití modelovacích nástrojů
  • Analýza změn a probíhajících projektů z komplexní End2End perspektivy
  • Iniciování a koordinování implementace změn do každodenní pracovních postupů

Jaké dovednosti a schopnosti Vám pomohou k úspěchu?

  • Předchozí zkušenost s bankovními procesy, ideálně v oblasti hypotečního financování, pojištění atp. (interní jakožto analytik, procesní manažer nebo externí jakožto konzultant) - stačí nám cca 2 roky, nehledáme ostříleného profesionála s 15 a více lety praxe
  • AJ na úrovni B2/C1
  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • Analytické uvažování, znalost modelování
  • Schopnost prezentovat návrhy a výsledky před kolegy a nadřízenými
  • Schopnost argumentace

Jaké podmínky Vám nabízíme?

  • Zajímavé platové ohodnocení a 13. plat
  • Osobní a profesní rozvoj (kurzy, školení)
  • Možnost zahraničních stáží
  • 5 týdnů dovolené a Sick Days
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Systém Cafeterie a další benefit karty jako je Multisport
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravenky
  • Mezinárodní spolupráce a používání AJ na denní bázi
  • Zázemí silné značky s jasnou vizí

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 55 000 – 65 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Project Manager, Metodik, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura