Pojď pracovat do společnosti, která změnila český devizový trh! A nejen to – změní i Tebe!

Co bude náplní Tvé práce?

  • příprava klientské dokumentace;
  • práce v informačním systému;
  • komunikace napříč obchodními útvary společnosti;
  • ověření správnosti a úplnosti klientských informací.

Co od Tebe očekáváme?

  • pozitivní přístup a přátelskou osobnost se silnou orientací na cíl;
  • pečlivost, samostatnost, schopnost organizovat a určovat priority;
  • chuť sdílet firemní kulturu a hodnoty;
  • minimálně maturitní vysvědčení a pokročilou znalost práce na počítači.

Co Ti můžeme nabídnout?

  • skvělý tým, který drží při sobě a vzájemně se podporuje;
  • práci v nových moderních prostorách;
  • jistotu a zázemí ve formě spolupráce na hlavní pracovní poměr a motivační finanční ohodnocení;
  • benefity jako např. mobilní telefon; 5 týdnů dovolené; Sick Days; Multisport kartu; příspěvek na penzijní připojištění, stravování a na výuku cizího jazyka; nezapomenutelné teambuildingy a firemní akce …a neomezené množství kávy.

Neváhej a přijď se přesvědčit, že práce v SABu je životní příležitost!


Informace o pozici

Společnost
SAB Finance a.s.
Adresa
Kvítková 4352, Zlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.