Pojď pracovat do společnosti, která změnila český devizový trh! A nejen to – změní i Tebe!
Co bude náplní Tvé práce?
- kontrola a vypořádání platebních transakcí;
- administrativní činnost spojena s realizací vypořádání obchodů a platebního styku;
- dohled nad denní likviditou.
Jaké jsou naše požadavky?
- minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou;
- logické a analytické myšlení;
- pečlivost, organizovanost a samostatnost;
- proaktivní přístup a dobrou znalost práce na PC;
- zkušenosti z finančního prostředí vítány
- AJ na komunikativní úrovni výhodou
- možnost pracovat po-pá od 8,00 do 17,00 hod.
Co Ti můžeme nabídnout?
- pevné a přátelské zázemí stabilní finanční instituce;
- práce v atraktivním prostředí v samotném centru Zlína;
- motivující platové ohodnocení;
- možnosti osobního i profesního rozvoje;
- notebook a mobilní telefon;
- 5 týdnů dovolené;
- 2 dny zdravotního volna (Sick Days);
- Multisport karta;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- teambuildingy a firemní akce.
Informace o pozici
- Společnost
- SAB Finance a.s.
- Adresa
- Kvítková 4352, Zlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Účetní, Specialista pohledávek, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel