Roche: 94.000 zaměstnanců ve více než 100 zemích posouvá hranice ve zdravotnictví. Stali jsme se světovým lídrem v oblasti výzkumu zaměřeném na péči o zdraví. Náš úspěch stojí na inovacích, zvědavosti a rozdílnosti našich zaměstnanců; každý jsme jiný a to je nesporná výhoda. Abychom i nadále přicházeli s inovacemi, máme v Roche ambiciózní plán: neustále se učit a růst - hledáme lidi, kteří si kladou ty stejné cíle.

Administrative logistic support

Tato pozice je důležitou styčnou plochou mezi Roche a zákazníky. Držitel pozice vyřizuje objednávky od zákazníka a zajišťuje jejich přesné zpracování.

Jednotlivé zodpovědnosti pozice


• Zpracování objednávek
• Archivace zákaznických objednávek, faktur, potvrzených objednávek a ostatních příslušných dokumentů
• Vytváří reporty otevřených objednávek
• Vyřízení objednávky dle podmínek nastavených v systému


Schopnost pracovat v týmu


Dobrá orientace a komunikační schopnosti
Znalost MS Office a SAP
Plynulá komunikace v českém jazyce
Základní až střední stupeň komunikace v angličtině

Středoškolské nebo vyšší vzdělání

Praxe na podobné pozici se zaměřením na komunikaci a vyjednává se zákazníky a spolupracovníky (min 1-2 roky)

Information about position

Employer
ROCHE s.r.o.
Address
Na Valentince 3336/4, Praha – Smíchov
Required education: Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Required languages: English (Intermediate)
Listed in: Administration, Administration
Employment form
Employment form: Part-time work
Contract duration
Contract duration: Limited (temporary)
Employer type: Employer

Also suitable for parents on maternity and parental leave.


ROCHE s.r.o., Tatiana Rathore