Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední zprostředkovatele služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993.

Jsme pyšní na naše zaměstnance, kteří se nebojí převzít odpovědnost, mají týmového ducha, dlouhodobě pracují na svém rozvoji, průběžně se vzdělávají. Pokud hledáte stabilního, férového zaměstnavatele a vyznáváte stejné hodnoty, máte u nás dveře otevřené. Dejte nám o sobě vědět, těšíme se na setkání. :)

Executive Support Manager - vhodné pro absolventy VŠ

Hledáme mladého, pracovitého, zdravě ambiciózního člověka, který hledá různorodou práci. Komunikativní, pozitivně smýšlející osobu, která si umí poradit v každé situaci, dotáhnou úkoly do konce, umí pracovat s daty, dát je do souvislostí a zpracovat do přehledné analýzy. Vaše role bude pro firmu klíčová, neboť budete v dennodenním styku s představiteli společnosti, pro které budete pravou rukou, na kterou bude postupně předáváno stále více úkolů a projektů.

Na této pozici uspějete, pokud:

  • Hledáte práci, která je různorodá, a kde se dostanete k širokému spektru podnikových oblastí a compliance
  • Dokážete zorganizovat nejenom sebe, ale i ostatní kolegy zapojené do projektů
  • Hledáte a navrhujete nová řešení, baví Vás optimalizovat a zefektivňovat procesní věci
  • Nedělá Vám problém dělat na více úkolech najednou a měnit si pracovní den dle aktuálních priorit
  • Nezaleknete se nenadále vzniklé situace, kterou berete jako výzvu
  • Občasný zmatek a časový pres Vás nemohou jakkoliv rozhodit, naopak Vás tyto situace motivují a vybičovávají k lepším výkonům
  • Dotahujete rozjeté projekty a umíte zohlednit veškeré kroky, které s nimi souvisí
  • Loajalita a diskrétnost vůči vedení společnosti jsou automatickou součástí Vašeho charakteru
  • Chápete svou roli jako „pravá ruka“ vedení, tedy jste k dispozici vždy, když Vás potřebuje
  • Neexistuje pro Vás "podřadná" práce – děláte jednoduše to, co je potřeba a nemáte s tím sebemenší problém
  • Máte zájem o dlouhodobou spolupráci, rád/a věci budujete a rozvíjíte v dlouhodobém horizontu
  • Jste otevřený novým technologiím, mobilním aplikacím a máte praktické zkušenosti s on-line komunikačními nástroji (Teams, Webex aj.)
  • Počítáte s neustálým sebevzděláváním a prohlubováním odborných znalostí v oblasti pojišťovnictví

Vaší náplní práce budou tedy všechny úkoly, které od Vás budou členové představenstva společnosti požadovat, například:

  • Tvorba analýz, statistik, různých rozborů, podkladů na jednání s klienty
  • Controlling dat zadaných v systému a upozorňování kolegů na nesrovnalosti, dohlédnutí nad dodáním všech podkladů ostatními pracovníky do systému
  • Screening práce s klienty
  • Administrativní podpora v počátcích nově vznikajících projektů – zodpovídání dotazů, zajištění formálních náležitostí na úřadech, zařízení procesních věcí atd.
  • Účast na poradách vedení – tvorba zápisu a procesování zde zadaných úkolů dovnitř do firmy a kontrola časového rámce splnění
  • Projektová koordinace plnění časového a obsahového harmonogramu aktivních projektů uvnitř firmy napříč odděleními, řešení potíží
  • Koordinace časového harmonogramu vybraných členů představenstva
  • Asistentská činnost – plánování schůzek, napsání e-mailu, objednávka restaurace, příprava prezentace, zajištění dárku pro klienta aj.
  • Podpora při organizaci školení a firemních akcí, koordinace akce na místě a řešení případných problémů

Váš profil by měl splňovat tato kritéria:

  • Absolvent VŠ ekonomického směru, ideálně v oblasti financí, pojišťovnictví
  • Alespoň krátká praxe při studiu v oblasti financí nebo účetnictví velkou výhodou
  • Aktivní zájem o IT a nové technologie – výborná znalost Excel (alespoň na úrovni kontingenčních tabulek), Word, Powerpoint, Internet, Outlook aj. a ochota se v této oblasti neustále vzdělávat
  • Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Umění vhodně a bezchybnou češtinou naformulovat obchodní dopis
  • Schopnost analyzování dat

Nabízíme:

  • Zázemí silné pojišťovací společnosti s více než 25letou historií na trhu
  • Motivující finanční ohodnocení: fix + kvartální odměny dle výkonu + benefity
  • Možnost naučit se hodně nového a mít vhled do různých oblastí v podniku
  • Možnost kariérního růstu
  • Smlouva na HPP pro 1. rok na dobu určitou, v případě oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou

Nástup: ihned nebo dle dohody

V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Vybrané uchazeče zkontaktujeme do 14 dnů.

Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Informace o pozici

Společnost
RESPECT, a.s.
Adresa
Pod Krčským lesem 2016/22, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Asistentka, Odborný asistent, Office Manager, Specialista reportingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


RESPECT, a.s., Martina Kosová