Co bude náplní Tvojí práce?

Inspirovat, motivovat, koordinovat, rozvíjet malé týmy tak, aby konzistentně dodávaly vynikající zákaznický servis a zároveň plnily dohodnuté klíčové výkonnostní ukazatele podporující růst společnosti napříč všemi kanály. Provádět systematickou kontrolu nad kvalitou hovorů, zvyšovat zákaznickou zkušenost, podílet se na tvorbě nových tréninků a rozvoji operátorských týmů (prodejní, servisní, retenční a technická podpora).

Jaké budou další klíčové odpovědnosti?

• Provádět kontrolu výsledků u jednotlivců a definovat příležitosti ke zlepšování kvality služeb.

• Šířit osvědčených „best practise“ s cílem poskytování kvalitních služeb na základě strukturovaných a řízených procesů.

• Proaktivně identifikovat příležitosti ke zlepšení zákaznických zkušeností.

• Připravovat call skripty a doporučení dle nastavených procesů spolu s reportingem.

• Aktivně se podílet na tréninku a rozvoji operátorských týmů.

Jaké máš mít znalosti, schopnosti a zkušenosti?

• Velmi dobré komunikační dovednosti – umět naslouchat druhým, pracovat organizovaně a strukturovaně.

• Mít zkušenosti s prováděním hodnocení kvality a poskytováním zpětné vazby.

• Analytické schopnosti se smyslem pro detail.

• Umět poskytovat podporu ostatním, v případě zavedení nových změn.

• Zvládáš komunikaci v angličtině slovem i písmem.

Co Ti nabízíme?

•Zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.

•Práci pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že Tvá práce dává smysl a ke společné strategii přispívá.

•Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.

•Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne.

•25 dnů dovolené, Kafetérii, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky v hodnotě 80Kč, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další.

Kde budeš pracovat:

•Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30 602 00 Brno.

Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: http://provident.jobs.cz/cs/chci-byt-zamestnancem/proc-provident/nase-hodnoty/

Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Masarykova 409/26, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Manažer prodejního týmu, Trenér obchodních dovedností
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel