Co bude náplní Tvojí práce?

* Řídit nákupní strategii Společnosti všech produktů a služeb včetně IT komodit a zodpovědnost za nákupní procesy společnosti.
* Úzká spolupracuje s vedením společnosti a s týmem Group procurement při stanovování nákupní strategie, cílů a priorit .
* Aktivní vyhledávání nových nákupních příležitostí, sledovat trendy a legislativu v oblasti nákupu a případně je implementovat do nákupní strategie.
* Ve spolupráci s interním klientem a v rámci schválené nákupní strategie realizovat plánovaná výběrová řízení, vyjednávání o obchodních podmínkách.
* Dohled nad dodržováním procurement policy v každodenním objednávání zboží a služeb, výběru a kontroly dodavatelů a nákupního procesu.
* Spolupráce na kontrole a hodnocení dodavatelů (dodavatelské audity).
* Řízení efektivním způsobem správu budov centrály, poboček a regionálních kanceláří, ostatních oblastí Facility a majetku.
* Zajišťování dodržování interních směrnic definující archivování & skartování dokumentů, zodpovědnost za dodržování schváleného Archivačního řádu & Spisového plánu.
* Efektivně spravovat přidělený rozpočet a identifikovat možné úspory.
* Vedení malého týmu, včetně náboru, výběru, hodnocení výkonu a rozvoje podřízených.

Co od Tebe očekáváme?

* Výborné organizační a vyjednávací schopnosti.
* Velmi dobrou znalost nákupního procesu IT i non-IT komodit.
* Komunikativní dovednosti a orientace na zákazaníka.
* Pokročilou znalost procesu zadávání zakázek a zkušenost v oblasti výběrových řízení.
* Praxe s přípravou dodavatelsko-odběratelských smluv a zkušenosti se správou dodavatel
* Znalost IT komodity (Software Licensing, Data Centre Infrastructure HW, IaaS a Cloud Computing, IT Development Services, Bespoke IT Support Services, Telecoms, End User Computing HW and Services)
* Úspěšně ukončenou VŠ v ekonomické nebo technické oblasti (není podmínkou, důležité jsou zkušenosti).
* Pokročilou znalost angličtiny (slovem i písmem, vstupy a výstupy v angličtině).
* Zkušenosti s vedením týmu

Co Ti nabízíme?

* Zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
* Práci pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že Tvá práce dává smysl a ke společné strategii přispívá
* Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým.
* Motivující ohodnocení.
* Samozřejmostí je notebook a mobilní telefon.
* Možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
* Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času.
* Benefity formou Cafeterie, 25 dnů dovolené, Sick Days, 2 dny volna na účast na dobrovolnických aktivitách, čaj a kávu na pracovišti, stravenky, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další.

Kde budeš pracovat?

* Místo výkonu Tvé práce bude na centrále společnosti: Olbrachtova 9/2006, 140 00 Praha 4.

Kdo bude Tvůj nadřízený?

* Finance Director

CustomerCategory

centrala

CustomerCategory

finance


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Financial Controller, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel