Co bude náplní Tvojí práce?

* Správa agendy obchodních zástupců
* Příprava dokumentů pro obchodní zástupce.
* Tisk, archivace, vyhledávání, skartování smluvní dokumentace.
* Správa platebních karet.
* Spolupráce s obchodním oddělením a dalšími dotčenými odděleními.

Kdo může uspět?

* Máš zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně) a baví Tě kancelářská práce.
* Jsi komunikativní a dokážeš jednat na úrovni ve všech situacích.
* Mezi Tvé přednosti patří pečlivost, odpovědnost a orientace na detail.
* Dobře ovládáš práci na PC - (MS Office – Word, Excel)
* Domluvíš se anglicky (výhodou).
* Pochlubíš se úspěšně ukončenou SŠ

Proč do toho jít?

* Zajímavá a různorodá práce, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
* Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají.“
* Fond pracovní doby zkrácen na 37,5 hodin týdně.
* Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího.

Kde budeš pracovat:

* Místo výkonu Tvé práce bude v Brně, Vídeňská 89A, budova Albert

Kdo bude Tvůj nadřízený?

* Operations Field Team Leader

Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: http://provident.jobs.cz/cs/chci-byt-zamestnancem/proc-provident/nase-hodnoty/

CustomerCategory

administrativa

CustomerCategory

ostatni


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Vídeňská 815/89a, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.