We started in the United Kingdom in 1880, however, we are present “only” 20 years in the Czech Republic. One million of Czech people have used our non-banking loans so far. The headquarters in British Leeds, branches in 11 countries, shares on the London Stock Exchange… the traditional corporate company, you would say. But it is only a partial true. Obviously, there are 500 employees and 1200 sales representatives, but we are able to react flexibly to demands of our customers, we are used to be on first-name terms in our company – from the general director to an assistant. Moreover, we motivate our people to help as volunteers everywhere, where it is needed. We take into consideration business ethical issues a lot and we are pleased that it is appreciated both by our customers and well-known Czech non-profit companies. If someone of our company has an idea how to work better or in another way, she or he can feel free to talk about it with the company directors. All you need to do is to say your opinion.

Specialista zákaznického servisu – IPF Digital

Na této pozici budeš mít příležitost stát se členem týmu, který se podílí na podpoře růstu nového digitálního produktu v Provident Financial, s.r.o. v České republice.

Co bude tvou náplní práce?


Budeš v kontaktu s našimi zákazníky, kterým budeš zodpovídat dotazy ohledně jejich žádosti o finanční službu. Zároveň budeš komunikovat s klienty pomocí chatu (whatsappu), emailu a samozřejmě i telefonu. Nedílnou součástí náplně práce bude i podílení se na telefonických kampaních pro naše stávající/potenciální zákazníky.
Se zákazníky budeš hovořit v češtině, ale pro komunikaci v rámci naší společnosti budeš potřebovat i angličtinu (kolegové se běžně účastní telefonických hovorů se zahraničními kolegy při řešení technických problémů či navržení možného zlepšení našeho IT systému).

Co bys měl/a splňovat?


* dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenosti ze zákaznického servisu či s přímou komunikací s klienty
* zkušenosti z aktivní linky velkou výhodou
* schopnost vyjednávání se zákazníkem a dotahovat věci do konce
* umět vyslechnout zákazníka a pomoct mu vyřešit jeho požadavek
* dobré počítačové znalosti (nebo ochota se je naučit) – budeš pracovat s našimi interními systémy včetně SharePoint nebo MS Teams
* ochota týmové spolupráce nejen v rámci týmu Digital, ale i v celé skupiny Provident
* čeština – výborná znalost, angličtina – pokročilá úroveň

Co nabízíme?


* získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit
* dostaneš příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučíš se mnoho nového – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolení, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem
* staneš se součástí přátelského a mladého kolektivu kde si všichni „tykají“
* 37,5 hodinový pracovní týden
* budeš mít možnost využívat Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti, 3 dny volna pro novopečené tatínky, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, a mnoho dalšího


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Telekomunikace, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Provident Financial s.r.o., Hana Vlčková