Začali jsme v Anglii v roce 1880, ale v ČR jsme víc než dvacet let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v britském Leedsu, pobočky ve 11 zemích, akcie na londýnské burze… klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Jasně, v ČR máme 500 zaměstnanců a 1200 obchodních zástupců, ale i tak dokážeme pružně reagovat na to, co chtějí naši zákazníci, ve firmě si tykáme od generála po sekretářku a taky motivujeme naše lidi k tomu, aby jako dobrovolníci pomáhali všude, kde je to potřeba. Hodně dbáme na etiku podnikání a jsme rádi, že to oceňují nejen naši zákazníci, ale taky přední české neziskovky. A pokud má u nás někdo nápad, jak dělat práci jinak a líp, může si o tom popovídat s kýmkoli z vedení firmy. Stačí říct.

Nákupčí

Co je náplní práce?

* Realizovat operativní a strategický nákup v rámci přidělené kategorie.
* Identifikovat a řídit rizika spojená s nákupním procesem či dodavateli.
* Aktivně vyhledávat příležitosti ke zvýšení efektivity vynaložených nákladů včetně úspor a navrhovat zlepšování postupů a procesů.
* Řídit výkaznictví oddělení nákupu, dokumentace k výběrovým řízením, kontrola platnosti smluv.
* Zajišťovat správu a hodnocení dodavatelů.
* Připravovat interní předpisy a kontrolovat jejich dodržování.
* Spolupracovat na projektech s ostatními odděleními.

Kdo může uspět?

* Máš praxi na obdobné pozici min. 3 roky.
* Pochlubíš se pokročilou znalostí AJ (B2).
* Mezi Tvé přednosti patří analytické a logické myšlení.
* Máš pokročilé organizační a vyjednávací schopnosti.
* Ovládáš MS Excel na pokročilé úrovni (složité funkce, grafy, kontingenční tabulky).
* Velmi dobře se vyznáš v legislativě.
* Jsi týmový hráč a dokážeš s námi táhnout za jeden provaz.

Proč do toho jít?

* Nabízíme ti možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
* Získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby.
* Možnost využít Home Office.
* Výborná dostupnost přímo u východu z metra C - Budějovická.

CustomerCategory

centrala

CustomerCategory

finance


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Provident Financial s.r.o., Marie Flemrová