Co bude náplní Tvojí práce?

* Aktivní telefonický kontakt a řízení procesu vymáhání pohledávek se stávajícími zákazníky v prodlení se splátkami.
* Pravidelný telefonický kontakt se zákazníky s cílem uzavřít dohody o splátkách.
* Provádění záznamů o jednotlivých telefonátech a dohodách v informačním systému.
* Kontrola plateb dle dohodnutých platebních kalendářů u zákazníků v prodlení.
* Zajištění běžné administrativy spojené s pohledávkami.

Co od Tebe očekáváme?

* Máš zkušenost s telefonickou komunikací se zákazníky.
* Pochlubíš se min. maturitním vysvědčením bez specifikace oboru.
* V práci je pro Tebe číslo jedna zákazník a jeho potřeby; baví Tě komunikovat s lidmi.
* Jsi nadšenec a do práce chceš chodit s úsměvem; dokážeš s námi táhnout za jeden provaz a nebojíš se zodpovědnosti.

Co Ti nabízíme?

* Zajímavou a různorodou práci, při které slibujeme, že se nebudeš nudit.
* Možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
* Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne.
* Další benefity: 25 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, systém Cafeterie, stravenky, sick days, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další.

Kde budeš pracovat:

* Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30 602 00 Brno.

Kdo bude Tvůj nadřízený?

* Vedoucí týmu oddělení Collections (Collections Department Team Manager).

Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: http://provident.jobs.cz/cs/chci-byt-zamestnancem/proc-provident/nase-hodnoty/


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Nadstandardní lékařská péče, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník back office, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.