Začali jsme v Anglii v roce 1880, ale v ČR jsme víc než dvacet let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v britském Leedsu, pobočky ve 11 zemích, akcie na londýnské burze… klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Jasně, v ČR máme 500 zaměstnanců a 1200 obchodních zástupců, ale i tak dokážeme pružně reagovat na to, co chtějí naši zákazníci, ve firmě si tykáme od generála po sekretářku a taky motivujeme naše lidi k tomu, aby jako dobrovolníci pomáhali všude, kde je to potřeba. Hodně dbáme na etiku podnikání a jsme rádi, že to oceňují nejen naši zákazníci, ale taky přední české neziskovky. A pokud má u nás někdo nápad, jak dělat práci jinak a líp, může si o tom popovídat s kýmkoli z vedení firmy. Stačí říct.

Tax Specialist - junior

Co je náplní této pozice?

* Podílí se na zajištění daňových záznamů v souladu se zákonným nařízením – daňová shoda
* Správa systému na výpočet daňových opravných položek z daňového pohledu
* Spolupracuje s účetním a finančním týmem, aby byla zajištěna daňová shoda
* Spolupracuje s lidmi na různých úrovních v rámci projektů souvisejících s daněmi
* Pozice je podřízena manažerovi daňového oddělení

Kdo může uspět - co požadujeme?

* Příslušné dokončené nebo probíhající vysokoškolské vzdělání (ekonomické, právní, finance a účetnictví)
* Dobré plánovací, organizační a komunikační schopnosti
* Analytické myšlení, řešení problémů, pozitivní přístup
* Práce s PC (PowerPoint, Word, Excel, Outlook, Internet)
* Velkou výhodou je práce s velkými daty (MS Access, Power Pivot atd.)
* Dobrá případně alespoň základní znalost lokálních daňových předpisů (DPPO, DPH,) především v kontextu finančních institucí/finančních produktů
* Praxe není nutná, vhodné i pro absolventa

Proč do toho jít?

* Získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit.
* Budeš mít možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
* Získáš flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a možnost využití home office.

Kde budeš pracovat?

* Na Centrále společnosti v kanceláři s výhledem na Prahu.
* Přímo u východu z Metra C - Budějovická


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Daňový poradce/specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Provident Financial s.r.o., Marie Flemrová