Rosteme, a proto hledáme vhodného kandidáta na nově vytvořenou klíčovou pozici:
HR specialista / recruiter
Je personalistika a péče o tým Vaším vysněným oborem, ve kterém chcete mnohé dokázat? Chcete přispět k vybudování skvělého týmu s kvalitní DNA a pomoci s jeho rozvojem? Jste společenský typ člověka, který se nebojí přicházet s novými nápady a přístupy k vyhledávání a oslovování talentů? Chcete při své práci využívat pokročilé psychodiagnostické nástroje a mít potřebnou autonomii? Nezaleknete se ani administrativní podpory našich HR procesů a chcete se stát klíčovým článkem naší firmy přímo ovlivňující její další růst?
Hledáme posilu, která nám pomůže s
- řízením a rozvojem aktivního sourcingu dle typu obsazovaných pozic (Pozor: nábor obchodníků a poradců nebude předmětem Vaší činnosti),
- analýzou a plánováním náborových potřeb a s tvorbou správně zacílené inzerce,
- kompletním zaštítěním a organizací náborového procesu - od přípravy inzerce, vyhledání, oslovení, diagnostiky, vedení pohovorů až po doporučení úspěšných kandidátů managementu,
- nastavením a využíváním efektivního mixu klasických a inovativních náborových nástrojů,
- podporou HR marketingových aktivit a synergií (spolupráce se školami, eventy apod.),
- onboardingem a koordinací pracovně právních povinností,
- ostatními činnostmi souvisejícími s personální agendou zaměstnanců a spolupracovníků společnosti.
Co by Vám nemělo chybět?
- ukončené středoškolské či vysokoškolské vzdělání,
- orientace na sociálních sítích a IT gramotnost,
- vášeň pro práci s lidmi a reprezentativní vystupování,
- výborné komunikační a vyjednávací dovednosti,
- organizační dovednosti, pečlivost a chuť dotahovat věci do konce,
- řidičský průkaz a ochota příležitostně cestovat,
- alespoň roční zkušenost z oblasti HR (recruiter, researcher, sourcer, HR admin apod.).
Co můžete očekávat od nás?
- jsme přátelský kolektiv, kde táhneme všichni za jeden provaz,
- získáte důvěru, která Vám přinese vysokou míru volnosti a autonomie,
- budete úzce spolupracovat přímo s nejvyšším vedením společnosti,
- jsme výkonově orientovaní a tomu odpovídá i naše filozofie v odměňování. Kvalitní výsledky umíme ocenit,
- získáte skutečný prostor pro uplatnění i prohloubení vašich dosavadních zkušeností i pro realizaci vašich nápadů.
Zní to zajímavě? Pošlete nám tedy svůj životopis společně s krátkým motivačním dopisem.
Budeme se těšit na setkání s vámi!
Informace o pozici
- Společnost
- Prosperity Financial Services a.s.
- Adresa
- Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Plat
- Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, HR konzultant, Office Manager, Personalista, HR specialista, HR generalista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel