Rosteme, a proto hledáme vhodného kandidáta na nově vytvořenou klíčovou pozici:

HR specialista / recruiter

Je personalistika a péče o tým Vaším vysněným oborem, ve kterém chcete mnohé dokázat? Chcete přispět k vybudování skvělého týmu s kvalitní DNA a pomoci s jeho rozvojem? Jste společenský typ člověka, který se nebojí přicházet s novými nápady a přístupy k vyhledávání a oslovování talentů? Chcete při své práci využívat pokročilé psychodiagnostické nástroje a mít potřebnou autonomii? Nezaleknete se ani administrativní podpory našich HR procesů a chcete se stát klíčovým článkem naší firmy přímo ovlivňující její další růst?

Hledáme posilu, která nám pomůže s

  • řízením a rozvojem aktivního sourcingu dle typu obsazovaných pozic (Pozor: nábor obchodníků a poradců nebude předmětem Vaší činnosti),
  • analýzou a plánováním náborových potřeb a s tvorbou správně zacílené inzerce,
  • kompletním zaštítěním a organizací náborového procesu - od přípravy inzerce, vyhledání, oslovení, diagnostiky, vedení pohovorů až po doporučení úspěšných kandidátů managementu,
  • nastavením a využíváním efektivního mixu klasických a inovativních náborových nástrojů,
  • podporou HR marketingových aktivit a synergií (spolupráce se školami, eventy apod.),
  • onboardingem a koordinací pracovně právních povinností,
  • ostatními činnostmi souvisejícími s personální agendou zaměstnanců a spolupracovníků společnosti.

Co by Vám nemělo chybět?

  • ukončené středoškolské či vysokoškolské vzdělání,
  • orientace na sociálních sítích a IT gramotnost,
  • vášeň pro práci s lidmi a reprezentativní vystupování,
  • výborné komunikační a vyjednávací dovednosti,
  • organizační dovednosti, pečlivost a chuť dotahovat věci do konce,
  • řidičský průkaz a ochota příležitostně cestovat,
  • alespoň roční zkušenost z oblasti HR (recruiter, researcher, sourcer, HR admin apod.).

Co můžete očekávat od nás?

  • jsme přátelský kolektiv, kde táhneme všichni za jeden provaz,
  • získáte důvěru, která Vám přinese vysokou míru volnosti a autonomie,
  • budete úzce spolupracovat přímo s nejvyšším vedením společnosti,
  • jsme výkonově orientovaní a tomu odpovídá i naše filozofie v odměňování. Kvalitní výsledky umíme ocenit,
  • získáte skutečný prostor pro uplatnění i prohloubení vašich dosavadních zkušeností i pro realizaci vašich nápadů.

Zní to zajímavě? Pošlete nám tedy svůj životopis společně s krátkým motivačním dopisem.

Budeme se těšit na setkání s vámi!

Informace o pozici

Společnost
Prosperity Financial Services a.s.
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, HR konzultant, Office Manager, Personalista, HR specialista, HR generalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Prosperity Financial Services a.s., Věra Kolářová