Posláním Prosperity Financial Services je poskytování nadstandardních finančních služeb v oblastech investic, úvěrů a pojištění v rámci vize: „I kvalita přináší kvantitu“. Od roku 2014 jsme pomohli více než 60.000 zákazníkům vyřešit jejich finance a zajištění tak, aby měli čas a možnosti žít podle svých představ. Řady našich spokojených zákazníků se i díky tomu každým dnem rozrůstají a úspěch nás zavazuje k tomu, abychom se dále rozvíjeli a pracovali na perfektně vyladěném týmu, procesech a dalších inovacích.
Souhlasíte s tím, že bez pořádku v číslech nemůže firma dobře fungovat? Jste samostatný, výkonný a důsledný typ člověka? Jste rádi, když můžete věci přímo ovlivňovat a měnit? Hledáte nové výzvy a chcete se stát platným členem užšího managementu naší společnosti, která působí v zajímavém i perspektivním oboru finančních služeb?
Máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost, protože pro naši pobočku v Brně právě hledáme posilu na pozici:
Finanční manažer/ka
Co bude náplní Vaší práce?
- sledování a kontrola příjmů, peněžních toků a výdajů,
- dohled nad správou stavu pohledávek a řízení splácení veškerých závazků,
- zajištění plateb mezd, daní a pojištění tak, aby byly placeny podle smluvních a zákonných podmínek,
- nastavení a zefektivnění procesů a jejich implementace,
- komunikace s obchodní sítí, dodavateli, auditory, bankami a jinými institucemi,
- práce s informačními a provozními systémy,
- příprava manažerských reportů, výsledků hospodaření a business analýz,
- sestavování rozpočtů, finančních plánů a jejich prezentace,
- zajištění efektivní spolupráce a komunikace s ostatními útvary společnosti a s vedením společnosti.
Co od Vás očekáváme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou ekonomického či příbuzného směru,
- osobnostní integritu, výkonnost, spolehlivost a ochotu převzít odpovědnost za výsledky své práce,
- povědomí o účetních pravidlech, daňové problematice,
- výhodou praxe z oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví,
- schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy,
- analytické a kritické myšlení,
- výbornou znalost MS Office - Excel.
Co Vám nabízíme?
- přátelský tým a příjemné pracovní prostředí v AZ tower,
- pestrou práci v rychle se rozvíjející společnosti působící v perspektivním a stabilním odvětví,
- kvalitní pracovní vybavení a nástroje,
- podporu Vašeho dalšího odborného růstu,
- zajímavé odměňovací a bonusové motivační schéma založené na výkonu a přínosu,
- flexibilní pracovní dobu i prostor na odpočinek v rozsahu 5 týdnů,
- účast na celostátních firemních akcích,
- možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.
Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vás!
Informace o pozici
- Společnost
- Prosperity Financial Services a.s.
- Adresa
- Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Plat
- Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Finanční analytik, Financial Controller, Rozpočtář/kalkulant, Specialista reportingu
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel