Posláním Prosperity Financial Services je poskytování nadstandardních finančních služeb v oblastech investic, úvěrů a pojištění v rámci vize: „I kvalita přináší kvantitu“. Od roku 2014 jsme pomohli více než 60.000 zákazníkům vyřešit jejich finance a zajištění tak, aby měli čas a možnosti žít podle svých představ. Řady našich spokojených zákazníků se i díky tomu každým dnem rozrůstají a úspěch nás zavazuje k tomu, abychom se dále rozvíjeli a pracovali na perfektně vyladěném týmu, procesech a dalších inovacích.

Souhlasíte s tím, že bez pořádku v číslech nemůže firma dobře fungovat? Jste samostatný, výkonný a důsledný typ člověka? Jste rádi, když můžete věci přímo ovlivňovat a měnit? Hledáte nové výzvy a chcete se stát platným členem užšího managementu naší společnosti, která působí v zajímavém i perspektivním oboru finančních služeb?

Máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost, protože pro naši pobočku v Brně právě hledáme posilu na pozici:

Finanční manažer/ka

Co bude náplní Vaší práce?

  • sledování a kontrola příjmů, peněžních toků a výdajů,
  • dohled nad správou stavu pohledávek a řízení splácení veškerých závazků,
  • zajištění plateb mezd, daní a pojištění tak, aby byly placeny podle smluvních a zákonných podmínek,
  • nastavení a zefektivnění procesů a jejich implementace,
  • komunikace s obchodní sítí, dodavateli, auditory, bankami a jinými institucemi,
  • práce s informačními a provozními systémy,
  • příprava manažerských reportů, výsledků hospodaření a business analýz,
  • sestavování rozpočtů, finančních plánů a jejich prezentace,
  • zajištění efektivní spolupráce a komunikace s ostatními útvary společnosti a s vedením společnosti.

Co od Vás očekáváme?

  • min. SŠ vzdělání s maturitou ekonomického či příbuzného směru,
  • osobnostní integritu, výkonnost, spolehlivost a ochotu převzít odpovědnost za výsledky své práce,
  • povědomí o účetních pravidlech, daňové problematice,
  • výhodou praxe z oblasti finančního řízení podniku, controllingu, účetnictví,
  • schopnost určit si priority a samostatně řešit problémy,
  • analytické a kritické myšlení,
  • výbornou znalost MS Office - Excel.

Co Vám nabízíme?

  • přátelský tým a příjemné pracovní prostředí v AZ tower,
  • pestrou práci v rychle se rozvíjející společnosti působící v perspektivním a stabilním odvětví,
  • kvalitní pracovní vybavení a nástroje,
  • podporu Vašeho dalšího odborného růstu,
  • zajímavé odměňovací a bonusové motivační schéma založené na výkonu a přínosu,
  • flexibilní pracovní dobu i prostor na odpočinek v rozsahu 5 týdnů,
  • účast na celostátních firemních akcích,
  • možnost pozitivně ovlivňovat procesy a výsledky celé společnosti prostřednictvím vlastních nápadů.

Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vás!

Informace o pozici

Společnost
Prosperity Financial Services a.s.
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Finanční analytik, Financial Controller, Rozpočtář/kalkulant, Specialista reportingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Prosperity Financial Services a.s., Věra Kolářová