Rosteme, a proto hledáme vhodného kandidáta na nově vytvořenou klíčovou pozici:
Metodik interního vzdělávání
Láká Vás vzdělávání a rozvoj dospělých? Víte, jak zajistit a udržet efektivitu firemních vzdělávacích a rozvojových programů? Jste společenský typ člověka, který rád pomáhá lidem v jejich osobnostním i kariérním růstu? Dokážete vytvářet srozumitelný i vizuálně přitažlivý obsah? Nezaleknete se administrativní a metodické podpory L&D procesů? Chcete být u naplnění naší vize stát se lídrem v oblasti poradenství a finančních služeb?
Hledáme posilu, která nám pomůže
- s upskillingem promyšleného vzdělávacího systému obchodní sítě, který i z juniorů vychovává expertní a profesionální poradce,
- s metodickou podporou zaměstnanců a spolupracovníků společnosti,
- řídit a rozvíjet existující ucelené vzdělávací akademie, vč. designu nových programů,
- průběžně kontrolovat a aktualizovat školící a metodické materiály,
- organizovat a plánovat různorodé vzdělávací akce, tréninky či porady (prezenčně i online),
- zaštítit zkoušky a certifikace dle interních kvalifikačních a kariérních pravidel či legislativy,
- zabezpečit efektivní spolupráci se školiteli a zkoušejícími včetně jejich koučinku, hodnocení a řízení kvality jejich práce prostřednictvím zpětných vazeb,
- vyhodnocovat efektivitu i úspěšnost vzdělávacích akcí,
- garantovat stejnou kvalitu vzdělávacích akcí napříč společností a školiteli.
Co by Vám nemělo chybět?
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání,
- IT a technická gramotnost,
- vášeň pro práci s lidmi, výborné komunikační a vyjednávací dovednosti,
- organizační dovednosti, pečlivost a chuť dotahovat věci do konce,
- řidičský průkaz a ochota příležitostně cestovat v rámci kontroly poboček v ČR (cca2x měsíčně)
- praxe z oblasti vzdělávání dospělých v sektoru bankovnictví či pojišťovnictví výhodou, nikoliv podmínkou.
Co můžete očekávat od nás?
- jsme přátelský kolektiv, kde táhneme všichni za jeden provaz,
- získáte důvěru, která Vám přinese vysokou míru volnosti a autonomie,
- budete úzce spolupracovat přímo s nejvyšším vedením společnosti,
- jsme výkonově orientovaní a tomu odpovídá i naše filozofie v odměňování. Mimořádný výkon umíme ocenit,
- získáte skutečný prostor pro uplatnění i prohloubení vašich dosavadních zkušeností i pro realizaci vašich nápadů.
Zní to zajímavě? Pošlete nám svůj životopis společně s krátkým motivačním dopisem.
Budeme se těšit na setkání s Vámi!
Informace o pozici
- Společnost
- Prosperity Financial Services a.s.
- Adresa
- Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Plat
- Plat: 50 000 – 70 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Příspěvek na dovolenou, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Vzdělávání a školství, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Project Manager, Trenér/školitel, Metodik, Kouč
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Prosperity Financial Services a.s.