Hledáme zkušeného Brand Managera Consumer Healthcare pro našeho dlouholetého klienta, originální mezinárodní farmaceutickou společnost, sídlící v Praze. Pokud jste šikovný marketér a chtěl byste pracovat s prestižními brandy, napište nám.

Co Vám zaměstnavatel na pozici Brand Managera nabízí:

  • zázemí celosvětově známé a stabilní mezinárodní farmaceutické společnosti
  • práci s prestižními a mediálně známými značkami v segmentu Healthcare
  • podílení se na mezinárodních projektech
  • komunikace s koledy ze zahraničí
  • příležitost pro svůj profesní rozvoj a získání nových zkušeností
  • příjemné pracovní prostředí a profesionální přístup kolegů
  • zajímavé finanční ohodnocení + bonusová složka mzdy
  • zaměstnanecké benefity

Co Vás na pozici Brand Manager čeká:

  • zajištění marketingové podpory svěřených značek
  • sledování aktivit konkurence, analýzy trhu
  • tvorba marketingových strategií a plánů, zodpovědnost za jejich implementaci a plnění
  • hospodaření se svěřeným budgetem
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními společnosti
  • spolupráce s vybranými odborníky v segmentu
  • školení obchodních zástupců, příprava školících a propagačních materiálů

Na pozici Brand Manager je potřeba mít tyto předpoklady:

  • VŠ vzdělání
  • minimálně 2 roky zkušeností v Brand marketingu v oblasti Healthcare, nebo FMCG (kosmetika, osobní péče nebo příbuzné oblasti)
  • analytické schopnosti a zručnost v marketingovém plánování
  • kreativitu, smysl pro detail a schopnost plánovat a vést projekty
  • velmi dobrou znalost angličtiny pro práci i v mezinárodním prostředí
  • práci na PC (Excel, Powerpoint, …) na pokročilé úrovni
  • komunikativnost a schopnost spolupracovat s kolegy v jiných týmech a zemích

Informace o pozici

Společnost
Promercatory
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Farmacie, Brand manager, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Product Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura