Umíš zvednout telefon, přijmout návštěvu nebo skočit na poštu, když je to potřeba? Máš výbornou češtinu a ani komunikace v angličtině ti nedělá problém? Nebojíš se vedení pokladny a neztratíš se ve fakturách? Čti dál!

Co budeš u nás dělat

  • Vyřizovat telefonáty a poštu, přijímat návštěvy, připravovat jednací místnosti
  • Administrativně pomáhat back office, marketingu a sales
  • Plánovat schůzky, pomáhat s vyúčtováním výdajů
  • Evidovat faktury
  • Objednávat občerstvení a kancelářské potřeby
  • Vést pokladnu recepce

Koho bychom si představovali

  • Máš středoškolské vzdělání
  • Tvoje angličtina je na komunikativní úrovni
  • Máš velmi dobrou znalost češtiny
  • Výhodou ti bude dobrá znalost MS Office produktů (Word, Excel)
  • Jsi spolehlivý, dochvilný, zodpovědný a samostatný člen týmu

Co nabízíme

  • Skvělý a mladý kolektiv
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí

Benefity

  • Příspěvek na stravování
  • 10denní sabbatical po odpracování každých 5 let v pracovním poměru
  • Využití mobilního tarifu s neomezeným voláním a SMS po ČR a 10 GB dat (i pro soukromé účely)
  • Příspěvek 10 000 Kč ročně na zaměstnancem zvolené pojištění nebo aktivity ve volném čase (např. důchodové a životní pojištění, sport, relaxace apod.)

Informace o pozici

Společnost
Profinit EU, s.r.o.
Adresa
Tychonova 270/2, Praha – Hradčany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Profinit EU, s.r.o., Nicole Cicvárková