Umíš zvednout telefon, přijmout návštěvu nebo skočit na poštu, když je to potřeba? Máš výbornou češtinu a ani komunikace v angličtině ti nedělá problém? Nebojíš se vedení pokladny a neztratíš se ve fakturách? Čti dál!
Co budeš u nás dělat
- Vyřizovat telefonáty a poštu, přijímat návštěvy, připravovat jednací místnosti
- Administrativně pomáhat back office, marketingu a sales
- Plánovat schůzky, pomáhat s vyúčtováním výdajů
- Evidovat faktury
- Objednávat občerstvení a kancelářské potřeby
- Vést pokladnu recepce
Koho bychom si představovali
- Máš středoškolské vzdělání
- Tvoje angličtina je na komunikativní úrovni
- Máš velmi dobrou znalost češtiny
- Výhodou ti bude dobrá znalost MS Office produktů (Word, Excel)
- Jsi spolehlivý, dochvilný, zodpovědný a samostatný člen týmu
Co nabízíme
- Skvělý a mladý kolektiv
- Zajímavé platové ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí
Benefity
- Příspěvek na stravování
- 10denní sabbatical po odpracování každých 5 let v pracovním poměru
- Využití mobilního tarifu s neomezeným voláním a SMS po ČR a 10 GB dat (i pro soukromé účely)
- Příspěvek 10 000 Kč ročně na zaměstnancem zvolené pojištění nebo aktivity ve volném čase (např. důchodové a životní pojištění, sport, relaxace apod.)
Informace o pozici
- Společnost
- Profinit EU, s.r.o.
- Adresa
- Tychonova 270/2, Praha – Hradčany
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Zařazeno: Administrativa, Recepční
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.