Máš zkušenosti s náborem nejen IT pozic a anglicky se domluvíš? Chceš se rozvíjet v prostředí mezinárodní společnosti a posouvat se dál? Pokud ano, pak je to skvělý MATCH!

Do našeho dvanáctičlenného Talent Acquisition týmu, jenž se zabývá náborem nových kolegů, hledáme především parťáka do každého počasí.

O manažerovi týmu:
Mika má dlouhodobé zkušenosti s náborem nejen z interního HR, ale i z prostředí personálních agentur. Rukama jí prošli tisíce kandidátů a je se od ní čemu naučit. Nezkazí žádnou srandu a dá se na ní obrátit s každým problémem.

Jaká bude Tvoje role v týmu:

  • Budeš mít na starosti nábor nových kolegů od A do Z.
  • Svým hiring manažerům budeš oporou, partnerem, ale především expertem, který bude navrhovat další postupy a možnosti.
  • Candidate experience je pro nás velmi důležitá, a proto se budeš snažit zanechat ten nejlepší dojem.
  • Pravidelná komunikace se všemi účastníky výběrového řízení a příprava relevantních dat.
  • Aktivně vyhledávat a oslovovat vhodné uchazeče, především na LinkedInu.
  • Čeká Tě i spolupráce s externími agenturami, které Ti pomůžou s obtížnými pozicemi.
  • Spolupracovat budeš i s kolegy z Employer branding a účastnit se kariérních veletrhů a náborových akcí.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme:

  • Minimálně 2 roky zkušeností s kompletním náborovým procesem, ideálně v IT.
  • Porozumění a neustálá chuť se vzdělávat v IT pozicím, protože musíš vědět, na jaké znalosti a dovednosti se zaměřit.
  • Skvělý time management a organizační schopnosti, protože Tě čeká více projektů najednou.
  • Zkušenosti s aktivním vyhledáváním kandidátů nejen na LinkedInu.
  • Umíš si nastavit priority, stejně jako dobré vztahy s hiring manažery.
  • Anglicky i česky se domluvíš bez problému.
  • Pečlivost a zodpovědnost Ti nesmí chybět.
  • Jsi samostatný a budeme se na Tebe moci spolehnout.


Co u nás získáš:

  • Koncentrovanou zkušenost z prostředí Velké čtyřky
  • Placené volno 25 dní, 3 sick days a 1 až 2 dny "vánočního" volna navíc.
  • Špičkový Ultrabook a iPhone 12 s neomezenými daty.
  • Benefit program se 45.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport (Multisportka), zdraví... Prostě na to, co Tě baví.
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání pomocí prvotřídních interních i externích školení a kurzů.
  • Propracovaný adaptační plán a Buddyho po ruce, protože víme, že začátky mohou být těžké.
  • Nebude to ale jen o práci, máme pro Tebe připravenou celou řadu Mimopracovní aktivity a Away Days.

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě.

Těšíme se na Tvůj strukturovaný životopis a doufáme, že se společně potkáme na výběrovém řízení. A pokud se vše povede, tak se na Tebe budeme těšit a společně rozjedeme Tvou kariéru v PwC!

Informace o pozici

Společnost
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1734/2c, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Personalistika a HR, HR konzultant, Náborář, Personalista, HR specialista, HR generalista, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., Tereza Brůžková
+420 605 595 334