Hledáme nového stážistu do týmu účetního poradenství. Říkáš si, že vedení účetnictví a bouchání faktur tě neláká? My děláme něco trochu jiného :-) Oficiálně nás všichni znají pod zkratkou CMAAS – Capital Markets, Accounting Advisory and Structuring. Náš tým se zaměřuje zejména na poskytování účetních poradenských služeb pro širokou škálu tuzemských a mezinárodních klientů a podporu auditních týmů zabývajících se komplexními účetními problémy jako jsou třeba fúze a akvizice, vydávání dluhopisů, asistence s konsolidací a přípravou účetních závěrek (často se zaměřením na Mezinárodní standardy účetního výkaznictví IFRS).

Dalším bodem na naší agendě je podpora společností v době, když na svém fungování chtějí/musí něco změnit, např. začlenit se do nové skupiny, zefektivnit proces účetní závěrky, nastavit nový business model apod. Různé transakce a situace, ve kterých se společnost může ocitnout, jsou totiž také spojeny s určitými praktickými změnami ve fungování týmu financí a účetního oddělení. Při našich projektech pak často využíváme moderní technologie, ať už programy jako Alteryx a PowerBI nebo nástroje od externích dodavatelů, které pomáháme klientům implementovat (předchozí znalost není nutná, vše potřebné Tě naučíme).

Jaká bude tvoje role v týmu

  • Podpora seniorních kolegů
  • Vytváření stanovisek a analýz v oblasti účetního poradenství
  • Asistence při přípravě konsolidací a účetních závěrek
  • Vytváření finančních reportů a prezentací pomocí Alteryxu a Power BI
  • Proaktivní komunikace s klienty a kolegy (i ze zahraničních PwC)

Koho hledáme a co bys měl/a ideálně splňovat:

  • Jsi student/ka 3. ročníku a výše, nejlépe z oboru financí nebo účetnictví a můžeš nastoupit od 1.9.2023 (po předchozí domluvě možné i dříve)
  • Máš možnost věnovat práci 2 - 3 dny v týdnu
  • Máš logické myšlení a analytické schopnosti
  • Hovoříš plynně anglicky a nebojíš se tuhle schopnost použít. Další jazyky výhodou.
  • Víš, co chceš, rád/a se učíš nové věci, jsi komunikativní a nebojíš se dynamického prostředí

Co u nás získáš?

  • Kariérní zkušenost v prestižní poradenské společnosti.
  • Férové ohodnocení a každoroční navýšení platu.
  • 10.000 benefitních bodů na sport, stravenky, do lékárny nebo na kulturní zážitky.
  • Počítač a iPhone s neomezenými daty.
  • Možnost nastavit si flexibilně svůj pracovní rozvrh. Nabízíme i částečnou práci z domova.
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: Interní vzdělávací programy podporované PwC Academy včetně úvodního školení. Nastavení Tvé vzdělávací dráhy v průběhu tvého kariérního růstu, včetně profesních certifikátů (CFA, FRM, ACCA, CIMA, CAA apod.), našich kurzů Digital Upskilling Academy a mnoha dalších.
  • Pravidelné odborné vzdělávání v různých oblastech – byznysové, technické i soft skills (koukni se na: Upskilling Academy a další interní tréninky).
  • Podporu zkušenějších kolegů v týmu, včetně buddy systému, abys na to nebyl/a sám/a.
  • Network zajímavých lidí a zábavu - každý měsíc se v PwC konají akce (např. Closing Semester party, Lunch Breaks, ski weekend, team buildings a další)

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě.

Jakmile se na pozici přihlásíš, spojí se s tebou některá z našich recruiterek. Po prvním kratším rozhovoru tě požádá o vyplnění online testů. Následně tě bude čekat výběrové řízení v podobě schůzky s tvým budoucím manažerem a pokud se vaše očekávání potkají, můžeš nastoupit a rozjet svou kariéru!

Informace o pozici

Společnost
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1734/2c, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Auditor, Finanční analytik, Financial Controller, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., Pavlína Dobrovická
+420 605 595 407