O Business Recovery Services Týmu

Reorganizace Zoot a Dedoles? Akvizice dodavatele lyžařského vybavení Alpina? To jsou příklady projektů, na kterých jsme v posledních letech dělali.

Náš tým se zaměřuje na společnosti, které se dostaly do finančních problémů a hledá pro ně nejlepší možná řešení. Výsledkem pak bývá provozní nebo finanční restrukturalizace společnosti, případně nalezení investora, který do společnosti vstoupí a postaví ji opět na nohy.

Během projektu pracujeme přímo u klienta a komunikujeme napřímo s vrcholovým managementem. Pokud to charakter businessu dovolí, dostaneme se i do provozu podniku, abychom lépe navnímali fungování společnosti, a aby pro nás celý projekt nebyla pouze čísla v excelu.

Jaká bude tvoje role v týmu?

Typický projekt u nás začíná detailní analýzou finanční situace společnosti, abychom zjistili, jak velké výzvě ve skutečnosti čelíme. V této fázi musíme navnímat vývoj hospodaření společnosti, zjistit aktuální stav pracovního kapitálu a vytvořit výhled cash flow na následující měsíce. Do toho všeho tě zapojíme.

V další fázi pak společně s managementem dáme dohromady opatření na stabilizaci situace společnosti a vytvoříme business plán pro budoucí fungování společnosti. Tento business plán nakonec prezentujeme akcionářům, bankám nebo s ním jdeme za investory.

Každý projekt je u nás ale jiný. Kromě tvorby finančních modelů a prezentací si u nás sáhneš i na distress M&A nebo budeš řídit cash flow třeba v chemičce.

Nikdy na nic ale nezůstaneš sám, na každém projektu tě povede manažer nebo senior konzultant.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • Máš dokončenou školu s ekonomickým zaměřením nebo jsi těsně před jejím dokončením.
  • Nejsme účetní, ani auditoři, ale měl bys tušit co je to EBITDA, cash-flow, rozvaha a výsledovka.
  • Vzhledem k charakteru naší práce oceníme logické a analytické uvažování. Velkým plusem je také znalost excelu a finančního modelování.
  • Jelikož kromě Česka a Slovenska řešíme projekty i jinde po Evropě, je potřeba, aby ses kromě češtiny domluvil i anglicky.
  • Samostatnost, zodpovědnost a schopnost dotáhnout svěřené úkoly do zdárného konce.
  • Schopnost aktivní komunikace.

Co u nás získáš?

  • Koncentrovanou zkušenost a rychlý kariérní růst. Může ti to znít jako fráze, ale tak to skutečně je.
  • Férovou mzdu plus placené přesčasy.
  • Placené volno 25 dní, 3 sick days a 2 dny volna navíc od firmy na konci roku.
  • Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
  • Benefit program s 30.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport (Multisportka), zdraví... Prostě na to, co tě baví.
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: nabízíme školení na business a digital skills (např. Alteryx, Power BI atd.) a mnoho dalších školení a workshopů pro další rozvoj Tvých osobních a profesních dovedností. Hradíme technické certifikace a čas, který strávíte jejich studiem.
  • Možnost v budoucnu pracovat na zahraniční pobočce PwC třeba v USA, Kanadě a ve výběru jsou i další
  • Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.).
  • Buddy systém a pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr.

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě.

Nejprve vyplníš krátké online testy, kde zjistíš, jak jsi na tom s logikou a schopností pochopit souvislosti. Po úspěšném absolvování testů tě čeká pohovor a case study s Business Recovery Services týmem. Posledním krokem je pohovor s naším partnerem, kde ho musíš přesvědčit o svých osobnostních kvalitách, třeba že si v práci dokážeš užít i legraci. Celé to můžeme stihnout i během týdne. Je to výzva, ale chceš pracovat s nejlepšími a my také!

Informace o pozici

Společnost
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1734/2c, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Financial Controller, Risk Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., Ondřej Plášil