O Business Recovery Services Týmu
Když nastanou problémy, vstupujeme do hry. Ať už náš klient čelí strategické krizi nebo náhlé krizi likvidity, vždy přijdeme s nejlepším možným řešením, jak ho opět postavit na nohy a zachovat hodnotu společnosti.
Pracujeme přímo u klienta, spolupracujeme s vrcholovým managementem a společně vytváříme efektivní a dlouhodobě udržitelná řešení. Podporujeme klienty napříč odvětvími (např. spotřebitelské zboží a maloobchod, automobilový průmysl, strojírenství, média, atd.). Jsme regionálním centrem excelence a podílíme se na projektech napříč CEE. To je naše práce.

Jaká bude tvoje role v týmu?
Budeš pracovat na konkrétním projektu pod vedením manažera nebo senior konzultanta. Budeš analyzovat klientská data, diskutovat je se zástupci klienta, sestavovat vlastní finanční modely a vyvozovat závěry, které jsou prezentovány klientovi. Na projektech budeš pracovat přímo u klienta. Dále se budeš zabývat přípravou nabídek, ad-hoc analýzami na různá témata, administrativou projektů atd.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • Velmi dobrou úroveň českého/slovenského jazyka i anglického jazyka (další jazyky výhodou).
  • Logické a analytické uvažování.
  • samostatnost, zodpovědnost a schopnost dotáhnout svěřené úkoly do zdárného konce.
  • Schopnost aktivní komunikace.
  • Vysokoškolské vzdělání (ukončené nebo těsně před dokončením).

Co u nás získáš?

  • Koncentrovanou zkušenost a rychlý kariérní růst. Může ti to znít jako fráze, ale tak to skutečně je.
  • Férovou mzdu plus placené přesčasy.
  • Placené volno 25 dní, 3 sick days a 2 dny volna navíc od firmy na konci roku.
  • Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
  • Benefit program s 30.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport (Multisportka), zdraví... Prostě na to, co tě baví.
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: nabízíme školení na business a digital skills (např. Alteryx, Power BI atd.) a mnoho dalších školení a workshopů pro další rozvoj Tvých osobních a profesních dovedností. Hradíme technické certifikace a čas, který strávíte jejich studiem.
  • Možnost v budoucnu pracovat na zahraniční pobočce PwC třeba v USA, Kanadě a ve výběru jsou i další
  • Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.).
  • Buddy systém a pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr.

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě.

Nejprve vyplníš krátké online testy, kde zjistíš, jak jsi na tom s logikou a schopností pochopit souvislosti. Po úspěšném absolvování testů tě čeká pohovor a case study s Business Recovery Services týmem. Posledním krokem je pohovor s naším partnerem, kde ho musíš přesvědčit o svých osobnostních kvalitách, třeba že si v práci dokážeš užít i legraci. Celé to můžeme stihnout i během týdne. Je to výzva, ale chceš pracovat s nejlepšími a my také!

Informace o pozici

Společnost
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1734/2c, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Financial Controller, Risk Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., Ondřej Plášil