Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti auditu dělají všechno pro to, aby klientům podávali srozumitelné a precizně zpracované zprávy o finančním stavu jejich společnosti, a to jak v národním, tak mezinárodním prostředí. Audit je klíčovou součástí fungování jejich businessu, a proto jsou naši odborníci nejen zpracovatelé dat, ale hlavně lidi, na které se klient může obrátit s jakýmkoliv dotazem.
V našem Auditu Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Portfolio klientely zahrnuje významné soukromé klienty, a to jak podnikatelské, tak finanční instituce či neziskový sektor.
Chcete se přidat k naším odborníkům?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Senior konzultant v auditu
Na čem u nás budete pracovat?
- Na provádění statutárních auditů individuálních účetních závěrek a konsolidovaných závěrek a prověrek
- Na zpracování auditorského spisu
- Možnost profilování na specifické auditorské zakázky – finanční instituce (fondy)
- Na vedení týmu a komunikace zakázek s klientem
- Spolupráce a odpovědnost vůči manažerovi auditu včetně metodické podpory ze strany manažera a partnera (tj. např. auditorské procedury, kvalita kontroly, účetní a metodické problémy při zakázce)
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 3 roky
- Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Analytické myšlení, klientský přístup
- Angličtinu na úrovni B2
- Řidičský průkaz skupiny B (osobní vozidlo) a ochotu občasného cestování mimo kancelář
- Výhodou jsou auditorské zkoušky či zájem o jejich složení, který aktivně podporujeme
- Výhodou znalosti IFRS/IAS a principy oceňování finančních nástrojů dle IFRS/IAS
Co nabízíme?
- Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice, jedná se o seniorní pozici s vedením pod zkušenými auditory – příležitost k rychlému prohloubení auditorské kvalifikace
- Spolupráci s více než 120 odborníky z ostatních oddělení v rámci skupiny, tj. daní, Transakcí a M&A a účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat metodické problémy
- Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu – např. interní školení v oblasti účetnictví a IFRS či auditních procedur, či externí školení v rámci renomovaných vzdělávacích organizacích
- Přátelskou atmosféru v mladém kolektivu
- Výuka anglického jazyka v rámci pracovní doby
- Podpora vzdělávání (podpora pro certifikaci auditora při KA ČR, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- MultiSport karta pro sportovní vyžití
- Teambuildingové aktivity v rámci skupiny APOGEO
- Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce
- Bonusový systém
- Příspěvek na stravování
- Motivační odměna formou průběžných a ročních bonusů
- Notebook a mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené a k tomu Sick days
- možnost home-office po dohodě s nadřízeným v případě samostatnosti, schopností řídit zakázku a dobré kvality práce (work-life balance)
- Nástup ihned nebo dohodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu auditorů, neváhejte zaslat svůj životopis.
Těšíme se na Vás
Informace o pozici
- Společnost
- PKF APOGEO Group
- Adresa
- Rohanské nábřeží 671/15, Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Auditor, Konzultant
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.