OKIN BPS je přední českou společností, která poskytuje služby v oblasti IT a telekomunikací pro americkou společnost VERIZON.

Aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na tuto pozici:

Referent zákaznické podpory - angličtina & španělština

Hlavní úkoly:

  • vyřizování požadavků zákazníka,
  • řešení vzniklých problémů podle pracovních scénářů a manuálů (pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje),
  • vytváření ticketů v interních systémech,
  • každodenní využívání cizích jazyků,
  • informování zákazníků o postupu jejich případu,
  • práce na směny: 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční, 4 dny volna.

Ideální kandidát má:

  • pokročilou znalost angličtiny a španělštiny na úrovni minimálně B2,
  • dobré organizační schopnosti - budeš si práci organizovat sám/a,
  • velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka,
  • týmového ducha,
  • zkušenost na pozici zákaznické podpory (výhodou, nikoliv podmínkou),
  • uživatelskou znalost PC.

Na oplátku nabízíme:

  • možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě,
  • hlavní pracovní poměr,
  • zázemí silné společnosti,
  • multikulturní prostředí,
  • příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu,
  • možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie),
  • pestrý balíček zaměstnaneckých benefitů.


Informace o pozici

Společnost
OKIN BPS
Adresa
Hornopolní 3308/40, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Španělština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Vzdělávání a školství, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Tlumočník/překladatel, Učitel střední školy, Pracovník help desku, Delegát cestovní kanceláře, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.