NTT patří k předním globálním poskytovatelům inovativních technologických služeb. Spolupracujeme s organizacemi po celém světě a naším hlavním cílem je přinášet firmám a institucím inteligentní technologická řešení, díky kterým je možné dosahovat nejlepších výsledků. Naším cílem je propojená budoucnost.
Pyšníme se například oceněním Global Top Employer, které jsme získali hlavně za investování do vzdělávání a rozvoje našich lidí.
Další informace můžete naleznout na www.hello.global.ntt.
Associate Support Engineer with Czech
Hledáme vhodného kandidáta na pozici pracovníka dohledového centra v režimu 24x7 pro monitoring a dohled infrastrukturních, IT a cloud prostředí našich klientů a zajištění technické podpory na L1 úrovni těchto prostředí a jejich administrace.
Vhodný kandidát by měl být samostatný, spolehlivý, procesně orientovaný, nadšený typ se schopností týmové práce a ochotou pracovat ve směnném provozu. Pozice je vhodná pro absolventy SŠ/VŠ technického směru.
Charakteristika pozice (zodpovědnost)
- Dohled a proaktivní monitoring IT prostředí zákazníků
- Identifikace, klasifikace jednotlivých událostí v rámci procesu Event Managementu
- Administrace jednotlivých spravovaných řešení a provádění rutinních činností
- Zajištění podpory uživatelů spravovaných řešení.
- Participace na realizaci servisních zakázek v souladu s technologickými a procesními postupy
- Komunikace s IT pracovníky zákazníků v rámci řešení servisních a projektových činností
- Eskalace události a Incidentu na vyšší úrovně podpory v rámci NTT organizace a jednotlivých vendorů
- Participace při testování nových verzích a funkcionalit systémů a aplikací
- Vytváření dokumentace řešení
- Dodržování best practices v rámci řešení spravovaných naší společností
- Práce ve směnném provozu
Požadované dovednosti
- Orientace v IT prostředí a telekomunikací
- Analytické myšlení, schopnost syntézy, pečlivost, vysoká míra odpovědnosti
- Schopnost rychle se rozhodovat a samostatně řešit technické problémy IT služeb
- Organizační schopnosti
- Základní znalost problematiky síťových a infrastrukturních prostředí
- Základní znalost/zkušenost s administrací Cloud řešení
- Silná motivace k dalšímu odbornému růstu
- Orientace na zákazníka
- Komunikační dovednosti
- Ochota pracovat ve směnném provozu
Upřednostňujeme / je výhodou
- Praxe s nástroji pro správu a dohled sítí
- Zkušenost/znalost ITIL procesů a práce v ITIL/ITSM systému (ServiceNOW)
Požadavky na kvalifikaci
- SŠ/VŠ technického směru
- Obecný přehled v IT oblasti
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Nabízíme
- Pro absolventy zajímavý start profesní kariery
- Zajímavou práci s přístupem k infrastrukturním a telekomunikačním high-end technologiím
- Možnost dalšího osobního růstu, školení, certifikace
- Výborný kolektiv s teamovým duchem
- Zázemí stabilní masivně se rozvíjející nadnárodní společnosti
- Získání hlubokých znalostí a zkušeností s předními IT technologiemi
- Příjemné pracovní prostředí a silný spolupracující tým odborníků
- Široké spektrum zaměstnaneckých benefitů
- Odpovídající mzdové ohodnocení včetně motivujících ročních bonusů
Informace o pozici
- Společnost
- NTT Czech Republic s.r.o.
- Adresa
- Milevská 2095/5, Praha – Krč
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Support IS, Správce serveru
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel