Pro našeho významného klienta obsazujeme pozici Ředitel(ka) pobočky v Olomouci. Hledáme energického člověka, který bude přicházet s novými nápady a nezalekne se žádné výzvy.

Co vás čeká

  • manažerská zodpovědnost za značku klienta včetně vytváření obchodní strategie ve svěřeném regionu
  • zodpovědnost za kompletní chod pobočky, erudici zaměstnanců, motivace podřízených a jejich rozvoj
  • řízení menšího kolektivu s cílem zabezpečení perfektního klientského servisu
  • komunikace s klienty, partnery, zaměstnavateli, poskytovateli zdravotních služeb a jinými subjekty
  • zpracovávání analýz, plánu a rozpočtu pobočky včetně reportingu managementu společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti s vedením týmu spolupracovníků
  • analytické schopnosti, samostatné rozhodování, schopnost pohotového řešení krizové situace
  • systematičnost, zodpovědnost, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co vám můžeme nabídnout

  • zajímavou, odbornou a perspektivní práci v příjemném kolektivu za odpovídající finanční ohodnocení
  • umožníme Vám rozvíjet svůj talent, potenciál, vzdělávat se
  • pružnou pracovní dobu
  • pracovní smlouvu na jeden rok, s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, další nadstandardní firemní benefity

Informace o pozici

Společnost
Moore Czech Republic s.r.o.
Adresa
Olomouc
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Vrcholový management, Obchodní ředitel/manažer, Ředitel
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Moore Czech Republic s.r.o., Lucie Krejčová