Tato manažerská pozice je rámcově relevantní pro technicky zdatného kandidáta :

  • background v managementu Call Centra je podmínkou
  • s praxí-5 let+ v oblasti digital sales
  • se zkušenostmi s vedením velkých projektů a týmu v prostředí technologií
  • kdo má tah na branku směrem k business developmentu

Cílem: nalézt člověka s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti managementu Call Centra, jehož znalosti stávajících trendů v digitální transformaci vytvoří prostor pro plynulý přechod Call Centra od služeb směrem dovnitř (inbound) směrem ven (outbound) k aktivnímu prodeji služeb.

Bližší informace budou poskytnuty v reakci na vaše dotazy či zaslaná CV

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

klíčová slova: call centre management, digital transformation, telecommunication, project management, sales, outbound communication, innovation, vision,

Informace o pozici

Společnost
mBlue Czech, s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Telekomunikace
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

mBlue Czech, s.r.o., Jan Vymětal
773 274 694