Jedinečná šance pro absolventy se znalostí francouzštiny a angličtiny.

Co Vás čeká

- péče o klienty
- komunikace se zákazníky (telefon, email)
- zpracovávání objednávek a reklamací od zákazníků
- administrativní úkoly
- spolupráce s kolegy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- výborná znalost francouzštiny a angličtiny
- krátká zkušenost v administrativě
- komunikativní osobnost
- dobrou znalost MS Office

Co Vám můžeme nabídnout

- fajn tým a účast na rozjezdu oddělení
- 5 týdnů dovolené a dny sick days
- příspěvek na pojištění
- systém cafeterie
- jazykové kurzy
- příspěvek na dopravu a další


Informace o pozici

Společnost
Manuvia Expert Recruitment
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Francouzština (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Manuvia Expert Recruitment, Simona Macková
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.