Aktivně hledáme zkušené managery a managerky, kteří mají zkušenosti z center sdílených služeb z oblasti financí a procurementu, které baví nastavování procesů a komunikace. Potřebujeme proaktivní a komunikativní lidi, kteří se nebojí náročnějších projektů a zároveň hledají stabilní a kvalitní společnost.


Detailní popis pozice:


Pro prestižní mezinárodní farmaceutickou společnost hledáme specialisty se zkušenostmi z finančních center sdílených služeb, které baví komunikovat, nastavovat procesy a metodiku, ale zároveň vést lidi a pomáhat jim najít cestu i v náročných úkonech. Zároveň hledáme profesionály i pro práci s ERP systémy a trochu více technicky založené.


Hledáme lidi, kteří jsou týmoví a veselí, ale zároveň profesionální v tom co dělají a kteří už (v ideálním případě) pomáhali například s transferem procesů ze zahraničí, nebo kteří již nastavovali komunikaci s novým dodavatelem služeb. Náš klient pracuje v SAP a celkově v moderním komfortním prostředí, kde je hlavní zaměstnanec a to, aby se lidé v týmech cítili ve své práci dobře.


Důležité pro nás je, abychom nalezli člověka, který to s prací myslí vážně, je ochoten se jí náležitě věnovat a který hledá práci na dobu neurčitou. Zároveň je třeba brát tuto činnost částečně, jako projekt a být schopný zvládat i aspekty projektového řízení a komunikace s více lidmi najednou.


Pokud máte zájem o stabilní, otevřenou společnost, která stojí i o Váš rozvoj, ozvěte se mi!


Požadujeme:


- aktuální zkušenost s vedením týmu v rámci SSC
- zkušenost ideálně z financí i z procurementu
- aktivní anglický jazyk
- VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- technické znalosti - dobrá znalost ERP systémů, schopnost propojovat je
- schopnost motivovat tým, ale také sám sebe
- schopnost komunikovat a být trpělivý/á a to nejen s ostatními, ale také sám se sebou
- analytické a technické znalosti v oboru


Nabízíme:


- nabízíme Vám skvělé finanční ohodnocení a kariéru v mezinárodní farmaceutické společnosti
- možnost dalšího vzdělávání a jazykových kurzů
- pokročilý systém cafeterie
- možnost home office a klouzavé pracovní doby
- krásné a moderní pracovní prostředí
- služební auto a roční bonusy


Informace o pozici

Společnost
Manuvia Expert Recruitment
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 120 000 – 140 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Farmacie, Finanční ředitel/manažer, Project Manager, Risk Manager, Hlavní účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Manuvia Expert Recruitment, Karolína Pondělíčková