Právě hledáme ambiciózní kandidáty a kandidátky do asistenční role pro naše managery! Umíte anglicky? Chcete rozjet kariéru ve velké mezinárodní společnosti? Tak na nic nečekejte a posílejte životopisy!

Popis pozice:

Hledáme aktivní podporu našich managerů ve velké farmaceutické společnosti. Budete pracovat s fakturami, finančními doklady, smlouvami, objednávkami, budete se podílet na přípravě meetingů a zahraničních cest a budete připravovat podklady pro rozličná jednání a konference. S námi můžete počítat s praxí ve velké mezinárodní společnosti, což znamená multikulturní prostředí a využití cizích jazyků. Dáme Vám možnost se rozvíjet, naučit se nové věci a zocelit se v práci se systémem SAP.

Požadujeme:

- alespoň 3 roky zkušeností v administrativě (aktuální)

- ideálně znalost základů účetních standardů

- dobrá znalost sady MS Office

- dobré komunikační schopnosti - na každodenní bázi budete mluvit s projektanty, managery, kolegy z finančního oddělení, atd...

- plynulá znalost anglického jazyka

- znalost SAPu

Nabízíme:

- možnost rozjet kariéru na poli financí, obchodu nebo administrativy - je to jen na Vás

- aktivní využití anglického jazyka

- přátelské mezinárodní prostředí s fajn týmem

- širokou škálu benefitů (sick days, home office, stravenky, atd...)

- možnost práce poblíž centra Prahy

- nástup IHNED


Informace o pozici

Společnost
Manuvia Expert Recruitment
Adresa
Revoluční 655/1, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Asistentka, Fakturantka, Účetní, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Manuvia Expert Recruitment, Karolína Pondělíčková