Společnost LIKOV s.r.o. je lídrem na českém trhu a patří mezi nejvýznamnější evropské výrobce a prodejce stavebních profilů a příslušenství. Již od svého založení v roce 1994 společnost dynamicky roste. V současnosti má 130 zaměstnanců a své výnosy realizuje nejen na českém trhu, ale i v dalších 36 zemích světa.

Baví Vás účetnictví?
Máte dlouhodobější zkušenost na obdobné pozici?
Průběžně se vzděláváte a zvládáte termínovanou práci?
Jste aktivní, poctivý, precizní a přátelský člověk?

Pak hledáme možná právě Vás!

Co bude Vaší pracovní náplní:

  • Účtování bankovních výpisů v Kč i cizí měně a pořizování platebních příkazů
  • Správa pohledávek, tvorba opravných položek a vypracování podkladů pro pojištění pohledávek
  • Zpracování podkladů a pomoc při sestavování měsíčních účetních závěrek
  • Podílení se na tvorbě vnitropodnikových směrnic souvisejících s účetními a daňovými zákony
  • Koordinace metodiky účetnictví a daní, zodpovědnost za správnost finančního účetnictví společnosti
  • Spolupráce při finančním auditu společnosti
  • Zajištění výkaznictví v rozsahu požadavků státních orgánů a banky za oblast ekonomiky, vedení statistických výkazů
  • Zodpovědnost za řádné vedení účetnictví společnost a průběžné provádění inventarizací účtů
  • Komunikace s auditory a daňovými poradci, finančním úřadem, právníky, s bankami a dalšími institucemi ve spolupráci s finančním ředitelem společnosti
  • Koordinace a nastavování nových procesů v oblasti účtování zásob, výroby a procesů finančního a manažerského účetnictví
  • Spolupráce s ostatními úseky společnosti

Požadavky na praxi, znalosti a schopnosti:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, obor ekonomika nebo finance
  • Min. 5 let praxe na obdobné pozici a dokonalý profesní přehled
  • Zvládnuté finanční a manažerské účetnictví, perfektní znalost zákona o účetnictví, účetních standardů a daňové legislativy
  • Flexibilita procesní i časová, ochota učit se novým věcem
  • Analytické myšlení, pracovitost, preciznost a zodpovědnost
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Výraznou výhodou je znalost IS Microsoft Dynamics NAV, nebo SAP
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
  • Znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou

Co Vám může společnost LIKOV s.r.o. nabídnout?

  • Zajímavou pracovní pozici s možností dalšího odborného růstu
  • Stabilní zázemí ve stále rostoucí české společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Pololetní a roční výkonnostní prémie
  • Závodní stravování

Nástup: květen 2019

Místo pracoviště: Kuřim


Informace o pozici

Společnost
LIKOV s.r.o.
Adresa
Blanenská 1859/14, Kuřim
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel