Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Referent/ka v oddělení podpory prodeje

Pracovní náplň:

  • pravidelný reporting (odpisy, akce, obraty)

  • práce s MS Excel a interním systémem pro vyhodnocování KPIs
  • optimální rozdělování zboží mezi logistické centra
  • komunikace s kolegy z jiných oddělení a se sklady
  • ad hoc činnosti

Váš profil:

  • ukončené SŠ vzdělání

  • dobrá znalost MS Excel
  • zkušenosti v administrativě výhodou
  • komunikativní a organizační schopnosti
  • pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy

  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
  • možnost využití Homeoffice
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • letní, vánoční a jubilejní večeře
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
  • program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
  • balíček pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Analytik prodeje, Ekonom, Odborný asistent, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.