Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 280 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Odborný referent v úseku podpory prodeje (m/ž)

Do týmu na centrálu společnosti hledáme novou/nového kolegyni/kolegu do úseku podpory prodeje, která/ý bude odpovědná/ý za zajištění plynulého toku produktové skupiny zboží – maso.

Pracovní náplň:

  • zajištění optimálního stavu zásob pro centrální sklady a prodejny
  • správa objednávek a komunikace s dodavateli s občasným využitím cizího jazyka
  • pravidelná komunikace s kolegy v rámci společnosti (např.: oddělení nákupu, prodejny, logistická centra)
  • práce v interních systémech
  • analýza důležitých ukazatelů společnosti (např.: odpisy, odprodeje a obrat)

Váš profil:

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • základní znalost anglického jazyka
  • dobrá znalost MS Office (MS Excel)
  • analytické myšlení, rozhodnost a zodpovědnost
  • schopnost organizace práce a dodržování termínů
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům a odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
  • 25 + až 5 dní dovolené (za každý rok ve společnosti jeden den navíc až do celkové výše 30 dní za rok)
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • příspěvek na stravování v hodnotě 55 Kč
  • možnost využití home office
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • příspěvek na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • balíček pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno první školní den pro rodiče prvňáčka
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Analytik prodeje, Ekonom, Odborný asistent, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.