Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 29 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 265 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Recepční – centrála společnosti (20 hodin/týden)

Pracovní náplň:

  • příjem a péče o veškeré příchozí návštěvy
  • servis, příprava a úklid zasedacích místností, práce s rezervačním systémem
  • kompletní zajištění poštovní agendy vč. kurýrních služeb
  • vyřizování a přepojování všech příchozích telefonátů
  • objednávání kancelářských potřeb, catering, výdej stravenkových karet, evidence obsazenosti firemního parkoviště apod.

Váš profil:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni minimálně B2
  • příjemné a reprezentativní vystupování
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • uživatelská znalost MS Office
  • spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • zkrácený úvazek, díky kterému máte možnost se více věnovat rodině a svým blízkým
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • příspěvek na stravování v hodnotě 55 Kč
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • MultiSport kartu
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
  • balíček pro nastávající rodiče
  • pracovní doba od 12:00 - 18:00 hod

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel