Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela více než 245 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Konzultant/ka – Organizace procesů společnosti

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni, který bude zodpovědný za organizaci procesů napříč společnosti. Přidejte se k nám!

Pracovní náplň:

  • zavádění a udržování obchodních procesů a řízení na základě mezinárodních požadavků
  • průběžná péče a zlepšování oblasti národních procesů a úprav
  • doprovázení a poradenství pro osoby odpovědné za proces při vytváření a optimalizaci specifických
  • národních procesů a úprav
  • podpora při dokumentaci procesů (modelování)
  • provádění školení
  • formální zajištění kvality týkající se dodržování metodiky
  • průběžná optimalizace procesní a organizační struktury
  • řízení národních a nadnárodních projektů
  • zavádění metodologie projektového řízení

Váš profil:

  • SŠ/VŠ s adekvátní praxí minimálně 4 roky
  • aktivní znalost německého jazyka
  • anglický jazyk velkou výhodou
  • znalost MS Office
  • samostatnost, organizovanost, pečlivost
  • flexibilita v myšlení, sebereflexe
  • schopnost týmové spolupráce a komunikace

Nabízíme:

  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevnými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport kartu
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek
  • balíček pro nastávající rodiče

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Lidl Česká republika v.o.s., Katarína Belančinová