Jsme úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby otevřeli více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti u nás pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Administrátor/ka automatických testů pokladního systému

Do evropského kompetenčního centra pro pokladní systémy hledáme nové kolegy. Staň se členem týmu, který testuje dodávky pokladního systému pro všechny země skupiny Lidl v Evropě.

Tvým úkolem bude spolupracovat na administraci a dalším rozvoji nástroje, který používáme k rychlému otestování pokladní aplikace, a to ve všech jejich základních funkcích i jazykových mutacích. Dále budeš i rozvíjet současné řešení a spolupracovat jak s interním odborným týmem, tak přímo s dodavatelem SW a jeho experty.

Vaše úkoly a pracovní náplň:

  • rozvoj aplikace na automatické testování pokladních systémů (nástroj www.qfs.de)
  • spolupráce na budování strategie automatizovaného testování
  • tvorba a úprava automatizovaných testů a příslušné dokumentace
  • komunikace s podpůrným týmem v DE a dalšími kolegy z POS týmů

Váš profil:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost programování (např. Python-Jython modul)
  • zkušenost s automatizovaným testováním
  • obecná znalost nástrojů Confluence a JIRA (xRay) výhodou
  • zkušenost s problematikou pokladních systémů vítána
  • aktivní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • MultiSport karta
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, SW architekt, Programátor, Tester, Project Administrator
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Lidl Česká republika v.o.s., Tereza Vamberská