Jsme úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby otevřeli více než 240 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci. V současnosti u nás pracuje více než 11 000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

IT konzultant/ka pro pokladní systémy

Každý den naši zákazníci potřebují to, co děláme, vymýšlíme, vytváříme a programujeme. A věřte, že za mnohým stojí právě náš skvělý IT tým. A co Vy? Staňte se součástí našeho IT týmu, který posune Lidl zase o kousek dál.

Vaše úkoly a pracovní náplň:

  • zodpovědnost za provoz pokladního systému – konfiguraci, analýzu a řešení chyb
  • spolupráce na nových projektech v oblasti POS a platebních terminálů
  • nasazování nových verzí systémů (včetně akceptačního testování)
  • definice a zavádění (nových funkcí) v oblasti pokladních systémů
  • poskytování 2nd level supportu pro uživatele
  • držení pohotovosti (cca 1 týden v měsíci)

Váš profil:

  • minimálně roční zkušenost na podobné IT pozici
  • dobrou znalost libovolného většího IT řešení např. pokladní systém, ERP, CRM
  • dobrou znalost SQL
  • přehledové technické znalosti ( DB, sítě, RDP)
  • znalost v oblasti CA, MS Server 2012, Powershell výhodou
  • komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka

Nabízíme:

  • férovou pracovní smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy
  • 25 dní dovolené
  • možnost využití home office
  • propracovaný systém zapracování a dalšího odborného vzdělávání
  • elektronické stravenky v hodnotě 100 Kč s příspěvkem zaměstnavatele
  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny
  • MultiSport kartu
  • příspěvek na penzijní připojištění/spoření po 3 letech ve společnosti
  • pravidelné týmové akce
  • podzimní přísun energie v podobě vitamínového balíčku
  • vánoční dárek

Informace o pozici

Společnost
Lidl Česká republika v.o.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT konzultant, Project Manager, Project Administrator, Specialista ERP
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Lidl Česká republika v.o.s., Denisa Burešová