Mezinárodní společnost působící ve více jak 30 zemích světa a největší poskytovatel služeb operativního leasingu vozidel v České republice, hledá pro svůj tým nového kolegu či kolegyni na pozici:
Pracovník back office na obchodním oddělení (m/f)
Jste komunikativní, baví Vás práce s lidmi a chtěli byste rozvíjet svou kariéru v oblasti péče o svěřené portfolio našich stávajících klientů?
Pak hledáme právě Vás! Přidejte se k našemu obchodnímu týmu.
Co Vás čeká
- správa a aktualizace informací zadávaných do klientských databází
- zpracování nabídek a podkladů k nabídkám (profitabilita, kalkulace)
- řešení objednávek a dodání vozidel v rámci interních postupů
- příprava návrhů rekalkulací
- příprava podkladů pro klienty (pojistné události, přefakturace, pokuty)
- řešení stížností klientů a řidičů,
- příprava reportů a statistik, které jsou komunikovány klientům
- interní komunikace napříč odděleními společnosti LeasePlan
- spolupráce na projektových a rozvojových aktivitách obchodního oddělení
Co Vám můžeme nabídnout
- práci v přátelském kolektivu, kde se nebudete nudit
- motivační finanční ohodnocení včetně ročních bonusů
- širokou škálu benefitů nabízených prostřednictvím cafeterie, 26 dní dovolené, sick days a mnoho dalšího
- teambuildingy, sportovní, kulturní a společenské akce
- moderní a neformální pracovní prostředí, přímo u metra B - Nové Butovice
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- velmi dobré komunikační schopnosti
- uživatelskou znalost PC
- zodpovědný a samostatný přístup
Výhodou bude, pokud budete mít
- zájem o oblast automotive
- znalost anglického jazyka
Pokud Vás pracovní pozice zaujala zašlete nám Váš životopis s motivačním dopisem.
LeasePlan ČR, s.r.o.
Přidejte se k dynamické společnosti, která určuje budoucnost mobility.
Informace o pozici
- Společnost
- LeasePlan Česká republika, s.r.o.
- Adresa
- Bucharova 1423/6, Praha – Stodůlky
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Leasingový specialista, Pracovník back office, Pracovník front office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.