Personální agentura

Procurement Manager

Pro úspěšnou společnost v centru Prahy hledám člověka na pozici Procurement Manager.

Společnost je součástí skupiny, která je předním evropským hráčem v oblasti kompletního managementu zdravotnických a lázeňských zařízení.

Společnost staví nemocnice v zahraničí. V Praze je cca 20 lidí.

Náplň práce:

- Vyber dodavatelů prací a materiálů na zdravotnické projekty v zahraničí

- předkvalifikace

- spolupráce při přípravě tendrové dokumentace (v angličtině)

- průprava seznamu dodavatelů

- Poptávka dodavatelů (příprava poptávkového dopisu a kompletace tendrové dokumentace)

- organizace odpovědi na dotazy dodavatelů

- vyhodnoceni tendru

- organizace technických a obchodních schůzek s projekcí a s dodavateli, zápisy ze schůzek

- příprava objednávky/smlouvy

- zajištěni schváleni interních dokumentů (BPDD, Placement Recomendation)

- kompletace smlouvy

- Kontrola faktur a SPPD (soupis provedených prací a dodávek) a podpůrných fa dokumentu

- Proces případných vice a méně prací – příprava a kompletace dodatku

- Proces případných reklamací

- Proces případných penalizaci

- Komunikace s projekčním týmem ve Vídni v anglickém jazyce

- Koordinace s logistickým oddělením (podpora při kontrole dodávek a podpora při kontrole balicích listu)

- Údržba a rozšíření databáze dodavatelů (Seznam dodavatelů, prezentace pro nové dodavatele)

- Podpora finančního oddělení při tvorbě Cash Flow

- Ukládání dokumentů na firemní servery (Workflow, iTWO)

Požadavky:

Min. SŠ vzdělání s maturitou stavebního směru

Samostatnost, spolehlivost, flexibilita, týmová spolupráce

Dobré organizační a komunikační schopnosti

Znalost angličtiny, němčina výhodou

Znalost procesu výběrových řízeni

Znalost databáze stavebních firem, dodavatelů a výrobců na českém trhu

Znalost tržních cen stavebních materiálů a prací

Schopnost aplikace alternativních řešeni (záměny materiálů, tech.postupů apod.)

Znalost smluvních podmínek v oboru stavebnictví

Orientace ve stavební projektové dokumentaci (znalost AutoCADu výhodou)

Znalost harmonogramu stavebních prací (znalost sftw Microsoft Project výhodou)

Znalost základních logistických procesů a dodacích podmínek Incoterms výhodou

Uživatelská znalost MS Office

Praxe ve stavebním oboru minimálně 10 let

Řidičský průkaz sk.B

Nabídka:

Práce v přátelském kolektivu v centru Prahy v příjemných kancelářích

Úzká spolupráce s kolegy v zahraničí – využití jazykových schopnosti

Zajímavé projekty v exotických zemích mimo EU

5 týdnů dovolené

Stravenkový paušál

Možnost cestování v případě zájmu. Není to podmínka.

V případě zájmu o více informací k pozici, kontaktujte prosím Ing. Lada Drobišová, MBA, tel. číslo: 722 950 102.

Nástup: dle dohody.

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.

 

Informace o pozici

Společnost
LD Human Resources s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Nákup, Stavebnictví a reality
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.