Personální agentura

Audit Manager

Pro středně velkou poradenskou společnost hledám člověka na pozici Audit Manager.

Auditní tým má v současné chvíli 15 lidí a bude se rozšiřovat.

Cestování mimo Prahu a Středočeský kraj je v sezóně cca 2-3 dny v týdnu. Mimo sezónu mnohem méně.

Společnost má flexibilní pracovní dobu. Možnost home office.

Společnosti sídlí na Praze 1.

Náplň práce:

vedení auditorského týmu na zakázkách a komunikace s klientem

dozorování vedení auditu a účetnictví

účast na projektech podnikového / transakčního poradenství

kontrola písemných odborných stanovisek klientům

vedení a rozvoj týmu

Kvalifikace:

VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)

pokročilá znalost účetních a daňových předpisů

aktivní znalost AJ nebo NJ slovem i písmem

dobré komunikační schopnosti a smysl pro týmovou práci

pečlivost a důslednost

samostatnost

logicko-analytické dovednosti

samostatnost v řešení problémů

profesionální vystupování

zodpovědná osobnost

Nabídka:

zajímavá a zodpovědná práce v úspěšné poradenské společnosti, zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností

možnost kariérního růstu

možnost kontinuálního odborného vzdělávání

podpora profesního růstu, získání nových odborných znalostí

možnost účasti v profesním vzdělávání Komory auditorů ČR

podpora jazykového vzdělávání

velmi dobré platové ohodnocení

systém zaměstnaneckých benefitů, flexibilní pracovní doba

přátelské pracovní prostředí

společnosti sídlí v centru Prahy u nám. Republiky.

Nástup možný dle dohody.

V případě zájmu o více informací kontaktujte Ing. Ladu Drobišovou, MBA na tel. čísle 722 950 102.

www. LDHR.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.


Informace o pozici

Společnost
LD Human Resources s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura