Košík.cz není jen online supermarket, ale taky velká parta milovníků technologií a inovací, kterou pohání nadšení a chuť neustále zlepšovat sebe i naše služby. A protože skvělou firmu tvoří skvělí lidé, hledáme nového kolegu – 1.st level support specialistu.
Tato supportní pozice je v našem Product and Technology oddělení startovní čárou pro každého, koho zajímají technologie a chce nastartovat svoji kariéru v oblasti IT.
Co Tě u nás čeká:
- technický support (L1) interních uživatelů (lokálně i vzdáleně)
- administrace jednoduchých tasků zadaných uživateli
- dodržování SLA u JIRA ticketů
- držení pohotovosti 24/7 Základní aplikační i platformní monitoring
- indicident management – komunikace incidentů do firmy
- údržba databáze callů na Hotline včetně řešení problémů na HL nahlášených
- trvalé vzdělávání, rozšiřování znalostí v rámci jednotlivých streamů (ICT, K3W,SAP)
Jak si Tě představujeme:
- jsi komunikativní, energický člověk se zájmem o IT a technologie
- dokážeš se domluvit anglicky (převážně písemně)
- HW a SW ti není cizí
- chceš se učit a posouvat
Co je pro nás výhodou, ale ne podmínkou :)
- víš co je to SAP, nebo máš zájem se to dozvědět
- máš zkušenosti s JIRA, nebo jiným ticketovacím systémem
- dokážeš se orientovat i v síťovém prostředí
A co Ti nabízíme?
- možnost vzdělávání se v technických i soft oblastech
- jazykové kurzy
- agilní prostředí s otevřenou komunikací
- flexibilní pracovní dobu s možností home-office
- odpovídající mzdu a kvartální bonus
Ještě přidáme:
- 5 týdnů dovolené
- možnost vzdělávání
- firemní akce a teambuildingy
- smlouva na dobu neurčitou
- zaměstnanecké slevy na Košík.cz
- VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz, Floristic Art
- výhodné nákupy na Samsung e-shop
- odměna za věrnost
- výuka cizích jazyků
- tarify od O2 family
- Multisport karta
- občerstvení na pracovišti
- firemní Zoo karta
- moderní kanceláře přímo na metru A - Dejvická
Máte chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi?
Těšíme se na Vaše CV, nebo odkaz na Linkedin profil.
Eliška
Informace o pozici
- Společnost
- Košík.cz s.r.o.
- Adresa
- Evropská 2758/11, Praha – Dejvice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Support IS
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.