Košík.cz není jen online supermarket, ale taky velká parta milovníků technologií a inovací, kterou pohání nadšení a chuť neustále zlepšovat sebe i naše služby. A protože skvělou firmu tvoří skvělí lidé, hledáme nového kolegu – 1.st level support specialistu.

Tato supportní pozice je v našem Product and Technology oddělení startovní čárou pro každého, koho zajímají technologie a chce nastartovat svoji kariéru v oblasti IT.

Co Tě u nás čeká:

  • technický support (L1) interních uživatelů (lokálně i vzdáleně)
  • administrace jednoduchých tasků zadaných uživateli
  • dodržování SLA u JIRA ticketů
  • držení pohotovosti 24/7 Základní aplikační i platformní monitoring
  • indicident management – komunikace incidentů do firmy
  • údržba databáze callů na Hotline včetně řešení problémů na HL nahlášených
  • trvalé vzdělávání, rozšiřování znalostí v rámci jednotlivých streamů (ICT, K3W,SAP)


Jak si Tě představujeme: 

  • jsi komunikativní, energický člověk se zájmem o IT a technologie
  • dokážeš se domluvit anglicky (převážně písemně)
  • HW a SW ti není cizí
  • chceš se učit a posouvat

Co je pro nás výhodou, ale ne podmínkou :)

  • víš co je to SAP, nebo máš zájem se to dozvědět
  • máš zkušenosti s JIRA, nebo jiným ticketovacím systémem
  • dokážeš se orientovat i v síťovém prostředí

A co Ti nabízíme?

  • možnost vzdělávání se v technických i soft oblastech
  • jazykové kurzy
  • agilní prostředí s otevřenou komunikací
  • flexibilní pracovní dobu s možností home-office
  • odpovídající mzdu a kvartální bonus


Ještě přidáme:

  • 5 týdnů dovolené
  • možnost vzdělávání
  • firemní akce a teambuildingy
  • smlouva na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké slevy na Košík.cz
  • VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz, Floristic Art
  • výhodné nákupy na Samsung e-shop
  • odměna za věrnost
  • výuka cizích jazyků
  • tarify od O2 family
  • Multisport karta
  • občerstvení na pracovišti
  • firemní Zoo karta
  • moderní kanceláře přímo na metru A - Dejvická

Máte chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi?

Těšíme se na Vaše CV, nebo odkaz na Linkedin profil.

Eliška

Informace o pozici

Společnost
Košík.cz s.r.o.
Adresa
Evropská 2758/11, Praha – Dejvice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy s bezbariérovým přístupem. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.


Košík.cz s.r.o., Eliška Herčíková