Košík.cz není jen online supermarket, ale taky velká parta milovníků technologií a inovací, kterou pohání nadšení a chuť neustále se zlepšovat. A protože skvělou firmu tvoří skvělí lidé, hledáme nového kolegu – Application support specialistu.

Application support specialist poskytuje technickou podporu produkčním aplikacím (web, mobilní aplikace) a interním nástrojům určeným pro práci daných týmů/oddělení. Vytváří technické zadání pro development týmy v rámci řešení chybových ticketů a také jejich prioritizaci a případnou eskalaci.

Co Tě u nás čeká:

  • aplikační support (L2) externím i interním zákazníkům
  • prioritizace požadavků a eskalace na vývojové týmy
  • administrace Atlassian SW (Jira, Confluence)
  • podílet se na nastavení a řízení provozních procesů jako Incident, Problem, Change, Request a Asset management
  • on-boarding v rámci supportu nových i stávajících zaměstnanců
  • podílení se na uživatelské dokumentaci
  • 24/7 pohotovost

Jak si Tě představujeme:

  • máš zkušenosti s ticketovacím systémem JIRA, včetně administrace
  • máš zkušenost z technického supportu
  • vyznáš se v provozních a vývojových procesech v agile prostředí
  • prozákaznický a proaktivní přístup je ti vlastní
  • máš minimálně komunikatovní znalost angličtiny

Součástí agendy je 24/7 on call pohotovost, kdy se specialisté podílí na řešení kritických business incidentů.

A co Ti nabízíme?

  • možnost vzdělávání se v technických i soft oblastech
  • jazykové kurzy
  • agilní prostředí s otevřenou komunikací
  • flexibilní pracovní dobu s možností home-office
  • odpovídající mzdu a kvartální bonus


Ještě přidáme:

  • 5 týdnů dovolené
  • možnost vzdělávání
  • firemní akce a teambuildingy
  • smlouva na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké slevy na Košík.cz
  • VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz, Floristic Art
  • výhodné nákupy na Samsung e-shop
  • odměna za věrnost
  • výuka cizích jazyků
  • tarify od O2 family
  • Multisport karta
  • občerstvení na pracovišti
  • firemní Zoo karta
  • moderní kanceláře přímo na metru A - Dejvická

Máte chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi?

Těšíme se na Vaše CV, nebo odkaz na Linkedin profil.

Eliška

Informace o pozici

Společnost
Košík.cz s.r.o.
Adresa
Evropská 2758/11, Praha – Dejvice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Košík.cz s.r.o., Eliška Herčíková