Košík.cz není jen online supermarket, ale taky velká parta milovníků technologií a inovací, kterou pohání nadšení a chuť neustále se zlepšovat. A protože skvělou firmu tvoří skvělí lidé, hledáme nového kolegu – Application support specialistu.
Application support specialist poskytuje technickou podporu produkčním aplikacím (web, mobilní aplikace) a interním nástrojům určeným pro práci daných týmů/oddělení. Vytváří technické zadání pro development týmy v rámci řešení chybových ticketů a také jejich prioritizaci a případnou eskalaci.
Co Tě u nás čeká:
- aplikační support (L2) externím i interním zákazníkům
- prioritizace požadavků a eskalace na vývojové týmy
- administrace Atlassian SW (Jira, Confluence)
- podílet se na nastavení a řízení provozních procesů jako Incident, Problem, Change, Request a Asset management
- on-boarding v rámci supportu nových i stávajících zaměstnanců
- podílení se na uživatelské dokumentaci
- 24/7 pohotovost
Jak si Tě představujeme:
- máš zkušenosti s ticketovacím systémem JIRA, včetně administrace
- máš zkušenost z technického supportu
- vyznáš se v provozních a vývojových procesech v agile prostředí
- prozákaznický a proaktivní přístup je ti vlastní
- máš minimálně komunikatovní znalost angličtiny
Součástí agendy je 24/7 on call pohotovost, kdy se specialisté podílí na řešení kritických business incidentů.
A co Ti nabízíme?
- možnost vzdělávání se v technických i soft oblastech
- jazykové kurzy
- agilní prostředí s otevřenou komunikací
- flexibilní pracovní dobu s možností home-office
- odpovídající mzdu a kvartální bonus
Ještě přidáme:
- 5 týdnů dovolené
- možnost vzdělávání
- firemní akce a teambuildingy
- smlouva na dobu neurčitou
- zaměstnanecké slevy na Košík.cz
- VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz, Floristic Art
- výhodné nákupy na Samsung e-shop
- odměna za věrnost
- výuka cizích jazyků
- tarify od O2 family
- Multisport karta
- občerstvení na pracovišti
- firemní Zoo karta
- moderní kanceláře přímo na metru A - Dejvická
Máte chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi?
Těšíme se na Vaše CV, nebo odkaz na Linkedin profil.
Eliška
Informace o pozici
- Společnost
- Košík.cz s.r.o.
- Adresa
- Evropská 2758/11, Praha – Dejvice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Support IS
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel