Baví tě pracovat na kontinuálním zlepšování produktu/služby pro interního zákazníka?

Máš dobré komunikační schopnosti a zároveň se zajímáš o technologie?

Nebaví tě věci pouze udržovat, ale máš touhu věci zlepšovat?

Máš zkušenost se Service Deskem a zároveň je chceš prodat v jednom z největších českých online obchodů s potravinami?

Pak čti dál, protože máme práci přímo pro tebe.

Kdo jsme?

Košík.cz - jeden z největších českých online obchodů s potravinami. Jsme start up se zázemím silného investora a úžasnou misí za kterou si všichni stojíme.

O čem to celé je?

Do Service Desku našeho týmu se sbíhají tickety od interních uživatelů našich systémů, infrastruktury apod.. Tyto tickety prioritizujeme, snažíme se řešit vše, co se dá na L2 úrovni supportu, a zbytek ticketů předáváme a komunikujeme s vývojem, popřípadě pomáháme dořešit zadání problému/bugu s vlastníky/zadavateli. Vyřešení bugů poté plánujeme do sprintů vývojářských týmů, takže se hodně potkáš s našimi vývojáři a Scrumem. S těmi přijdeš do kontaktu i při jejich nalodění, protože je bude potřeba je zaškolit na jednotlivé platformy v našem ekosystému. V rámci nalodění budeš školit i lidi z byznysu, to bude také zčásti tvoje práce.

Co od Tebe očekáváme?

  • KOMUNIKACE - jak s vývojáři, tak s byznysem. Určitě se ti budou hodit dobré argumentační a občas i diplomatické schopnosti a schopnost obhájit si své názory a navrhované procesy. Je to občas fuška a zároveň obrovská výzva.
  • SCHOPNOST PRIORITIZACE – je toho hodně a vždycky bude. Proto je potřeba věci odbavovat průběžně a podle plánu, za který budeš odpovídat ty.
  • SVĚDOMITOST a pečlivost
  • SAMOSTATNOST při řešení zadaných úkolů
  • ZÁPAL pro nové postupy a technologie

Co je výhodou

  • ZNALOSTI SQL (občas je potřeba si pro data sáhnout do databáze).
  • ZKUŠENOSTI s libovolným Service Desk Sofware
  • ZKUŠENOSTI s Atllasian produkty (Jira/Confluence)

No a co ti nabízíme?

  • Práci na službách, kterou denně používají tisíce zákazníků.
  • Možnost profesního růstu pod vedením zkušenějších kolegů.
  • Příležitost realizovat a prosazovat vlastní nápady a podílet se na rozvoji Service Desku i ostatních platforem.
  • Kvalitní technické zázemí, super kancly v office centru na Praze 4 a přátelský kolektiv.
  • Pružnou pracovní dobu a možnost home office.
  • Benefity v podobě slev, na většině našich e-shopů ve skupině Mallgroup (Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz a samozřejmě i u nás na Košík.cz)
  • Spolupráci na HPP nebo IČO.


Pozice je vhodná i pro absolventy

Jak probíhá výběrové řízení?

Pokud tě naše nabídka zaujala, tak na nic nečekej a kontaktuj nás. Když přiložíš CV, budeme z toho moudřejší. CV projdeme a brzy se ti ozveme.

Pohovor je pohoda, dáme kafe a pobavíme se. Připrav si nějaké veselé historky a možná i ukázky práce, ať se nám lépe rozhoduje.

Pokud budeme na naší straně spokojeni, pošleme ti podrobnou nabídku, pokud budeš spokojen i ty, tak jí odsouhlasíš.

Tak se nám ozvi!


Informace o pozici

Společnost
Košík.cz s.r.o.
Adresa
Na hřebenech II 1718/8, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Dog-friendly office, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Košík.cz s.r.o., Patricie Holečková