Jsme významnou, ryze českou obchodní firmou s více než 25letou tradicí. Naším hlavním zaměřením je prodej materiálů pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Budujeme stabilní a zkušený tým kolegů, který bude dobrým partnerem pro naše zákazníky při realizacích v oblasti interiérů.

Hlavní účetní

Cítíte se v účetnictví jako ryba ve vodě? Profesně již máte zkušenosti a chcete pestrou práci v oblasti velkoobchodu? Momentálně hledáme nového člena týmu finančního oddělení na pozici Hlavní účetní! Rádi bychom mezi nás přivítali kolegyni/ kolegu se zkušenostmi a chutí věnovat se smysluplné práci. Potřebujeme člověka, který zastřeší celý proces účetnictví a bude navrhovat doporučení k jednotlivým případům.

Co budete dělat?

  • V prvé řadě budete zodpovědná/ý za vedení účetnictví v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zabezpečíte veškeré činnosti spojené s interním a externím výkaznictvím.
  • Budete zpracovávat měsíční/ roční účetní závěrky.
  • Mezi Vaše úkoly bude patřit i zpracování daňových přiznání (DPH, majetek…).
  • Na denní bázi budete kontrolovat správnost zpracování účetních operací, budete řešit problematické účetní případy
  • Na starosti budete mít i zpracování statistických výkazů (čtvrtletně/ ročně).
  • Do Vaší náplně práce bude patřit i příprava a vedení auditu společně s controllingem.
  • Budete komunikovat s externími subjekty (např. finanční úřad, banky, daňový poradce, auditor).
  • Jedním z důležitých úkolů bude zodpovědnost za organizační vedení účtárny, povedete malý tým účetních.
  • Budete se podílet na definici a nastavení firemních procesů v rámci zefektivnění vedení účetní agendy a dalšího rozvoje firmy.
  • V kontaktu budete se spoustou kolegů napříč firmou, budete znát kontext celé firmy. A když Vám budou chybět informace, můžete zaklepat na jakékoliv dveře. Budete mít jistě prostor přicházet se svými nápady nejen v oblasti financí.

Co očekáváme?

  • Vzdělání ekonomického zaměření.
  • Předchozí praxe na pozici hlavní účetní je nutností, znáte příslušné účetní principy a procesy
  • Je potřeba mít zkušenost s přípravou a zpracováním finančního auditu.
  • Znalost ERP systému Helios je velkou výhodou, excel Vám nečiní žádné potíže
  • Účetnictví je Vaší vášní a máte kreativní finanční uvažování.
  • Nebojíte se přicházet s vlastními řešeními, na úkolech pracujete samostatně.
  • Máte smysl pro detail a nechybí vám zodpovědnost.

Co získáte?

  • Jedinečnou příležitost podílet se na dynamickém rozvoji společnosti
  • Zázemí silné a stabilní společnosti
  • Profesní rozvoj odborných dovedností a znalostí
  • Firemní notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům jsou samozřejmou součástí pozice
  • Stravenkový paušál, výraznou zaměstnaneckou slevu na zboží, které prodáváme, právní poradnu zdarma, nápoje na pracovišti zdarma, příspěvek na penzijní připojištění, free day, možnost občasného home office, ..

Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi Vám k pozici sdělíme více informací a domluvíme se na osobním setkání.

Budeme se na Vás těšit!

Informace o pozici

Společnost
Kili, s.r.o.
Adresa
Hybešova 1647/51, Šlapanice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel